آموزش IT به طلاب خواهر با راه‌اندازی پایگاه اینترنتی «نشریه برخط»
کد خبر: 1361999
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۲
جلیلی خبر داد:

آموزش IT به طلاب خواهر با راه‌اندازی پایگاه اینترنتی «نشریه برخط»

گروه حوزه‌های علمیه: مدیر پورتال جامع اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران از راه‌اندازی پایگاه اینترنتی «نشریه برخط» به منظور آموزش مطالب مبتلابه طلاب خواهر در حوزه IT خبر داد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، محمدتقی جلیلی با بیان اینکه این پایگاه به نشانی online.whc.ir در دسترس قرار دارد، اظهار داشت: هدف از راه اندازی این پایگاه، ارائه آموزش‌های لازم به طلاب در زمینه مهارت‌های فناوری اطلاعات و دسترسی سریع و بدون محدودیت طلاب به منابع آموزشی مورد نیاز خود در موضوعات رایانه‌ای است.



وی اظهار کرد: با وجود آن که پایگاه‌های مختلفی در اینترنت به ارائه نرم‌افزار، کتاب و مقالات رایانه‌ای می‌پردازند و بعضاً شامل اطلاعات مختلف و پراکنده‌ای هستند، محتوای درنظر گرفته‌شده در پایگاه اینترنتی نشریه برخط متناسب با نیازهای عمومی طلاب در امور رایانه‌ای است. همچنین به‌روز بودن این پایگاه، وجه تمایز آن با بسیاری از پایگاه‌ها است.



سردبیر پایگاه اینترنتی نشریه برخط از دیگر خصوصیات این پایگاه را جامع بودن کتب و مقالات، ارائه توضیحات کافی برای هر مطلب و دانلود سریع و راحت آنها دانست.



وی افزود: پایگاه اینترنتی نشریه برخط شامل شش بخش اخبار، مقالات، نرم‌افزار، کتاب، مجلات و معرفی پایگاه‌های اینترنتی می‌شود.



سردبیر پایگاه اینترنتی نشریه برخط از طلاب علاقه‌مند و توانمند دعوت کرد تا برای همکاری با این پایگاه از طریق آدرس پست الکترونیک online@whc.ir اعلام آمادگی کنند و در بروزرسانی این پایگاه سهیم باشند.



وی ادامه داد: به منظور ارتقای دانش طلاب و آموزش رایانه و مهارت‌های حضور در فضای مجازی، تاکنون اقدامات مختلفی از سوی دفتر فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران کشور صورت گرفته است، از جمله راه‌اندازی نشریه الکترونیک آموزش و اطلاع‌رسانی «برخط» که قبلا به صورت pdf انتشار می‌یافت و در اختیار طلاب قرار می‌گرفت و اکنون شاهد راه‌اندازی این نشریه در قالب پایگاه «نشریه برخط» هستیم.

captcha