نعمت انقلاب اسلامی در آخرالزمان، هدیه ویژه الهی است
کد خبر: 1366279
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۶
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه:

نعمت انقلاب اسلامی در آخرالزمان، هدیه ویژه الهی است

خبرنگاران افتخاری/ عباس دشتی ابرقوئی: حجت‌الاسلام پورقیومی در جمع کارکنان نیروی انتظامی گفت: نعمت انقلاب اسلامی در آخر الزمان، هدیه ویژه الهی است.


به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین پورقیومی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه اظهار کرد: همواره در طول تاریخ موضوع فتنه و آزمایش انسان‌ها مطرح بوده و افرادی که به سمت حق و تقوا رفته‌اند، سربلند شده‌اند.



وی بیان کرد: اولین فتنه‌گر شیطان خبیث بود و امروزه فتنه‌های گوناگون اعتقادی، سیاسی، اقتصادی، فردی و اجتماعی توسط اعوان و انصار شیطان صورت می‌گیرد. فتنه‌گران شامل خنّاسان، انسان‌های شیطان صفت و نیز هواهای نفسانی و اغراض شخصی برخی دنیازدگان می‌شود.



رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه با تأکید بر اینکه نعمت انقلاب اسلامی در آخرالزمان، هدیه ویژه الهی است، بیان کرد: چون آرمان‌های انقلاب اسلامی الهی و جهانی است و با اهداف و منافع دنیایی دشمنان در تضاد است، لذا دشمنان جنایتکار این کشور عزیز از آغاز تاکنون به انواع فتنه، توطئه‌گری و برنامه‌ریزی پرداخته‌اند تا بلکه بتوانند آن را سرنگون کنند.



حجت‌الاسلام پورقیومی در پایان یادآور شد: به مصداق عمل به فرامین قرآن برای حفاظت و صیانت از ارزش‌ها باید تمام نیرو و توان خود را به کار بگیریم، دین خدا را یاری کنیم، مکتب تشیع، عاشورا و انتظار را در اذهان و دل‌ها عمیق‌تر کنیم و از هیچ جانفشانی‌ در راه رسیدن به آرمان‌ها دریغ نورزیم.

captcha