«انقلاب شکوهمند اسلامی» موضوع مراسم سخنرانی در 500 باب مسجد
کد خبر: 1369032
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۵

«انقلاب شکوهمند اسلامی» موضوع مراسم سخنرانی در 500 باب مسجد

گروه اجتماعی: مراسم سخنرانی و جشن در بیش از 500 باب مسجد شاخص شهر تهران با موضوع انقلاب شکوهمند اسلامی از سوی مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران برگزار می‌شود.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران به منظور آشنایی بیشتر نسل جوان با فرهنگ انقلاب، برنامه‌های متعددی را در دست اجرا دارد که از جمله می‌توان به برگزاری مراسم سخنرانی و جشن در بیش از 500 باب مسجد شاخص شهر با دو موضوع انقلاب شکوهمند اسلامی و محیط زیست در اسلام اشاره کرد.



همچنین برگزاری مراسم سخنرانی و جشن در تمامی 100 باب حوزه علمیه بانوان و آقایان شهر تهران و تجهیز تمامی حوزه‌های علمیه شهر تهران به دوره کامل تفسیر قرآن کریم از دیگر برنامه‌های مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران در ایام الله دهه فجر است.



پنج هزار جلد کتاب تحت عنوان «خورشید درخشان انقلاب اسلامی»، هزاران عدد کتیبه و بنر با مضامین دینی و انقلابی به منظور فضاسازی سیمای بصری شهر در ایام دهه فجر و بیش از دو هزار عدد نرم افزار «پرواز به مقصد نور» با موضوع آموزش نماز و احکام نیز تهیه و توزیع می‌شود.



همچنین با مناطق 22 گانه شهرداری تهران هماهنگی‌های لازم جهت اقامه فریضه الهی نماز جماعت ظهر و عصر راهپیمایی یوم‌الله  22 بهمن در خیابان‌ها، معابر اصلی و بوستان‌های مسیر راهپیمایی صورت گرفته است.

captcha