پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و شورای تخصصی تحوّل علوم انسانی تفاهم‌نامه امضا کردند
کد خبر: 1387953
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۶

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و شورای تخصصی تحوّل علوم انسانی تفاهم‌نامه امضا کردند

گروه اندیشه: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و شورای تخصصی تحول و ارتقاء علوم انسانی به منظور توسعه همکاری‌ها و ارتقاء سطح تعاملات علمی تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضاء کردند.

محمد کاظمی، مدیر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم، گفت: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در مسیر توسعه فعالیت‎ها و برنامه‎های خود نیازمند تقویت علمی و عملیاتی در حوزه‎های علمی است که در این راستا توافقنامه‎هایی با مراکز مختلف انجام داده است.
وی افزود: یکی از این توافق‎نامه‎ها، توافق‎نامه همکاری میان این پژوهشگاه با شورای تخصصی تحول و ارتقاء علوم انسانی است که در این تفاهم نامه دو طرف در راستای توسعه فعالیت‎های علمی و آموزشی همکاری خواهند کرد.
مدیر روابط عمومی این پژوهشگاه تصریح کرد: تقویت پژوهش‎های مشترک با هدف بنای علوم انسانی موجود بر انسان‌شناسی اسلامی و مبانی نظری جمهوری اسلامی ایران، راه‌اندازی و نهادینه‌سازی کرسی‎های نظریه‌پردازی، نقد، مناظره و آزاداندیشی در علوم انسانی و معارف اسلامی، تولید دانش در قلمرو علوم انسانی اسلامی و مشارکت در انتشار کتب و نشریات علمی ـ پژوهشی از جمله اهداف این تفاهم نامه است.
وی در پایان گفت: از دیگر اهداف این تفاهم نامه می‎توان به حمایت مؤثر از پروژه‏‌های اساسی و زیربنایی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و شورای تخصصی تحوّل و ارتقاء علوم انسانی اشاره کرد.

captcha