ریشه بسیاری از معضلات جامعه در مباحث فرهنگی نهفته است
کد خبر: 1394142
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱
امام جمعه مهاجران:

ریشه بسیاری از معضلات جامعه در مباحث فرهنگی نهفته است

گروه اجتماعی: مام جمعه آستانه اظهار کرد: موضوع خانواده باید در صدر برنامه‌های دینی قرار گیرد؛ چرا که ریشه بسیاری از معضلات جامعه حتی در بحث اقتصاد، به فرهنگ جامعه بازمی‌گردد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حجت‌الاسلام حسین عسگری، امام جمعه آستانه  22 فروردین در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ضمن تبریک سال جدید از زحمات وی در ارتقاء امور فرهنگی و دینی استان تقدیر کرد.

وی افزود: باید برای اجرای منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی برنامه‌ریزی لازم را داشته باشیم تا بتوانیم در امور فرهنگی و اقتصادی پیشرفت لازم را داشته باشیم.

عسگری همچنین پیشنهادات خود را در خصوص چگونگی برنامه‌ریزی فرهنگی در کارگروه‌ها و جلسات فرهنگی ارائه داد.
حجت‌الاسلام رضا حقیان، امام جمعه شازند نیز با بیان پاره‌ای از مشکلات در اجرای برنامه‌های فرهنگی، اظهار کرد: باید مسئولیت بودجه‌های فرهنگی در اختیار دستگاه‌های فرهنگی قرار گیرد تا بتوان در ساماندهی امور فرهنگی فعالیت‌های مناسبی انجام داد.

حجت‌الاسلام ذبیح‌الله نیک‌زاد، امام جمعه مهاجران نیز در این دیدار ضمن تبریک سال جدید به مدیرکل تبلیغات اسلامی از زحمات ایشان در ارتقاء امور فرهنگی و دینی استان تقدیر کرد و اهمیت دادن به موضوع خانواده و سبک زندگی اسلامی را یکی از محورهای مهم در مسائل فرهنگی جامعه دانست.

این مسئول در پایان اظهار کرد: موضوع خانواده باید در صدر برنامه‌های دینی قرار گیرد؛ چرا که ریشه بسیاری از معضلات جامعه حتی در بحث اقتصاد، به فرهنگ جامعه برمی‌گردد.

captcha