ناهنجاری‌های سیاسی در عرصه فرهنگی و دانشگاهی بررسی می‌شود
کد خبر: 1396885
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹
در نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی و آموزش؛

ناهنجاری‌های سیاسی در عرصه فرهنگی و دانشگاهی بررسی می‌شود

گروه سیاسی: هیئت رئیسه کمیسیون‌های امنیت ملی و آموزش و تحقیقات مجلس این هفته در نشستی مشترک به بررسی ناهنجاری‌های سیاسی در عرصه فرهنگی و دانشگاهی خواهند پرداخت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی این هفته به بررسی مباحث مربوطه می‌پردازند.
اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گزارش نقض حقوق بشر از سوی انگلستان را استماع می‌کنند. همچنین این کمیسیون آخرین اخبار و تحولات سیاسی را با حضور مسئولان  وزارت امور خارجه بررسی خواهد کرد.
نشست مشترک هیئت رئیسه کمسیون امنیت ملی با کمیسیون آموزش، تحقیقات وفناوری جهت بررسی ناهنجاری‌های سیاسی در عرصه فرهنگی و دانشگاهی نیز در دستور کار این هفته کمیسیون امنیت ملی قرار دارد.
همچنین وزیر  کشور برای پاسخگویی به سؤال برخی نمایندگان راهی این کمیسیون می‌شود.
کمیسیون فرهنگی طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده را در دستور کار خود قرار داده است. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به این کمیسیون دعوت شده تا ضمن پاسخگویی به سؤال برخی نمایندگان، همراه با اعضای کمیسیون به بررسی مسائل فرهنگی کشور بپردازد.
در کمیسیون آموزش و تحقیقات بخش دیگری از گزارش اولیه تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی ارائه خواهد شد. همچنین اعضا در جلسه مشترک با کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حضور خواهند یافت.

مباحث مرتبط با اقتصاد مقاومتی و جمع‌بندی آن نیز با حضور وزرای علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، آموزش و پرورش و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور و معاونین پژوهشی دستگاه‌های مزبور ادامه خواهد داشت.
اعضای کمیسیون انرژی از کارشناس سازمان انرژی اتمی ایران و عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای برای حضور در جلسه این کمیسیون دعوت کرده است.

captcha