همایش پزشکان منتخب حج سراسر کشور برگزار می‌شود
کد خبر: 1398309
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵
14 اردیبهشت ماه؛

همایش پزشکان منتخب حج سراسر کشور برگزار می‌شود

گروه سلامت: معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از برگزاری همایش پزشکان منتخب حج سراسر کشور طی 14 اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، عادل مقصودی‌نژاد، معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اعلام مطلب گفت: هر ساله پیش از موسم حج و به منظور آگاهی پزشکان منتخب حج سراسر کشور، همایش یک‌روزه‌ای برای تبیین برنامه‌ها و فرآیند پزشکی حج آن سال برگزار می‌شود که بر همین اساس همایش سال جاری روز 14 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.
مقصودی‌نژاد در خصوص برنامه‌های ارائه شده در این سمینار گفت: خوش آمد‌گویی و سخنرانی رئیس مرکز، تشریح فرایند پزشکی حج سال جاری، تشریح فرآیند انتخاب و ساماندهی پزشکان، تشریح فرایند انجام معاینات و لزوم آن و نیز مبحث کمیسیون‌ها، نظارت و ارزیابی بر پزشکان، تشریح فرایند ثبت معاینات و ساخت پرونده‌های الکترونیک زائر، آموزش و پژوهش در حج، دارو و تجهیزات در حج و در نهایت پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان و مسئولان برنامه‌های همایش مذکور را تشکیل می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه در پایان این همایش نیز احکام نماینده‌های استانی مرکز به آنها ارائه می‌شود، گفت: پس از برگزاری این همایش، نمایندگان استانی مرکز جلسات مشابهی در استان‌های خود برگزار و دانسته‌های خود را به اطلاع پزشکان حج آن استان خواهند رساند.
مقصودی‌نژاد، هدف از برگزاری این همایش را یکسان‌سازی اطلاعات و دانش پزشکان حج اعلام کرد و گفت: هدف ما ارائه بهترین خدمات بهداشتی و درمانی به زائرین است.

captcha