سیره فاطمی برنامه‌های کامل و جامعی برای تربیت فرزندان دارد
کد خبر: 1398334
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳
حجت‌الاسلام نیکزاد:

سیره فاطمی برنامه‌های کامل و جامعی برای تربیت فرزندان دارد

گروه اجتماعی: امام جمعه مهاجران اهمیت به تربیت فرزندان را مهم عنوان کردو افزود: تربیت فرزندان باید بر اساس برنامه باشد که در این زمینه اسلام و سیره فاطمی برنامه‌های کامل و جامعی ارائه داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حجت‌الاسلام نیکزاد، امام جمعه شهر مهاجران، همایش زن، سیره فاطمی و سبک زندگی ایرانی اسلامی با بیان سخنانی پیرامون زندگی حضرت فاطمه(س) و شخصیت این بانوی نمونه، گفت: سیره فاطمی برترین الگو در زندگی روزمره است و همه بانوان باید پیرو فرهنگ حضرت زهرای مرضیه(س) باشند.

وی افزود: سیره فاطمی در حقیقت، عفت و پاکدامنی حضرت زهرا(س) است و باید همه بانوان، پاکدامنی آن حضرت را الگو قرار دهند.

حجت‌الاسلام نیکزاد با اشاره به اهمیت نماز در زندگی روزمره، اظهار کرد: نماز در دین مبین اسلام از اهمیت بسیار بالایی برخوردارست و خانواده‌ها باید در تشویق و ترغیب فرزندان به اقامه نماز تلاش نمایند؛ چرا که اقامه این فریضه الهی، فرهنگ اسلامی را در جامعه تقویت خواهد کرد.

وی اهمیت به تربیت فرزندان را مهم عنوان کرد و افزود: تربیت فرزندان باید بر اساس برنامه باشد که در این زمینه اسلام و سیره فاطمی برنامه‌های کامل و جامعی ارائه داده‌اند.

امام جمعه مهاجران در پایان با تأکید برعدم استفاده از ابزار گناه در محیط خانه و ترویج گناه، تصریح کرد: رفتار والدین تأثیر بسزایی در تربیت فرزندان دارد و والدین باید مواظب و مراقب رفتار خود باشند و نظارت عقلانی بر فرزندان به‌ویژه در رفت و آمدشان اهمیت بیشتری دارد.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم، به تعدای از بانوان به رسم یادبود جوایزی اهدا شد.

captcha