فرهنگ شهادت درخشان‌ترین ستاره آسمان فرهنگ رهایی است
کد خبر: 1398894
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵
آیت‌الله صفایی بوشهری:

فرهنگ شهادت درخشان‌ترین ستاره آسمان فرهنگ رهایی است

خبرنگاران افتخاری/ حامد فکوری: نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر در دیدار با خانواده شهید محمد صادق جلودار گفت: فرهنگ شهادت درخشان‌ترین و فروزان‌ترین ستاره آسمان فرهنگ رهایی است.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین تشکری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در دیدار با خانواده شهید محمد صادق جلودار، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های انسانی که شهید می‌شود این است که هیچ‌گاه نام و یاد او از خاطره‌ها نمی‌رود و همیشه به خیر و نیکی از او نام برده می‌شود.

وی افزود: شهید یعنی کسی که در حضور برای گواهی، بسیار توانمند و خبیر و همچنین حاضر، مورد اعتماد و دارای دانش و بصیرت است و اگر شهدا خون‌های پاک و مقدس خود را در راه آزادی ایران و حاکمیت ارزش‌های دین مبین اسلام قربانی نمی‌کردند، یقیناً امروز شاهد آزادی و حاکمیت نظام جمهوری اسلامی در ایران نبودیم.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر با بیان اینکه درخشان‌ترین و فروزان‌ترین ستاره آسمان فرهنگ رهایی و مشعل پرفروغ فرهنگ شهادت است، اضافه کرد: شهید هم برای خود و هم برای ملت، دین و خانواده خود عزت می‌آفریند و عزت‌آفزایی می‌کند.

آیت‌الله صفایی بوشهری در پایان با اشاره به فرازی از دعای جوشن کبیر، گفت: شهدای انقلاب و دفاع مقدس ستاره درخشان آسمان ایران هستند و یکی از اسماء خداوند، شهید است که در این دعا ذکر شده است.

در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد، آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر خانواده شهید محمد صادق جلودار مورد تفقد قرار داد.

در ادامه پدر شهید خاطراتی در خصوص سجایای اخلاقی و رشادت‌ها و مبارزات فرزند شهیدش که از جوانان فعال پایگاه مقاومت صاحب‌الزمان(عج) مسجد توحید بود پرداخت و بیان کرد: شهید در تاریخ یکم مردادماه سال 62 در منطقه عملیاتی حاج عمران به مقام شهادت نائل آمد.

captcha