تجلیل از 200 معلم حافظ قرآن کریم در بوشهر
کد خبر: 1404432
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
حبیب فکوری خبر داد:

تجلیل از 200 معلم حافظ قرآن کریم در بوشهر

خبرنگاران افتخاری/ حامد فکوری: دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان بوشهر از تجلیل 200 نفر از معلمان بوشهری حافظ قرآن کریم خبر داد.

حبیب فکوری، معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان بوشهر و دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اظهار کرد: در هفته گرامیداشت مقام معلم از دو هزار و 600 نفر معلم برگزیده استانی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر در مجتمع ولایت پایگاه ششم شکاری نهاجا شهر بوشهر تقدیر شد.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان بوشهر افزود: از 10 معلم نمونه استانی، 249 معلم نمونه منطقه‎ای و یک نفر نمونه کشوری در این آئین تجلیل شد.

وی اضافه کرد: همچنین 40 نفر از منتخبان جامعه فرهنگیان استان بوشهر امروز 17 اردیبهشت‌ماه، با مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی در تهران دیدار خواهند کرد.

فکوری از اجرای بیش از 330 برنامه به مناسبت هفته معلم در 17 منطقه آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد و افزود: تقدیر از 200 نفر از فرهنگیان حافظ قرآن کریم و 140 نفر از فرزندان شهدای معلم که در حال حاضر فرهنگی هستند از جمله برنامه‎های هفته معلم است.

معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: همایش تجلیل از همکاران زن فرهنگی و نخبگان زن از دیگر برنامه‎های هفته ستاد بزرگداشت مقام معلم استان بوشهر بود که در این همایش از 7 هزار و هشتصد نفر از همکاران فرهنگی زن در 10 شهرستان تقدیر و تجیل به عمل آمد.

وی در پایان یادآور ‌شد: اداره‌کل آموزش و پرورش استان بوشهر، 554 جانباز فرهنگی، 96 آزاده، 471 شهید دانش‌آموز و 111 شهید فرهنگی را تقدیم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

captcha