محمدجواد ظریف، خادم افتخاری حرم مطهر امام رضا(ع) شد
کد خبر: 1406429
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۳

محمدجواد ظریف، خادم افتخاری حرم مطهر امام رضا(ع) شد

گروه اجتماعی: محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران، همزمان با شب میلاد امام علی(ع) خادم افتخاری حرم مطهر امام رضا(ع) شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران، شب گذشته، 22 اردیبهشت‌ماه، همزمان با میلاد امام علی(ع)، خادم افتخاری حرم مطهر امام رضا(ع) شد.

وی پس از دریافت حکمش از حضرت آیت‌الله عباس واعظ طبسی، تولیت آستان قدس رضوی در جمع خبرنگاران گفت: امروز روزی است که من شاید بیشتر از 40 سال منتظرش بوده‌ام و بهترین روز زندگی من است. خادمی حضرت رضا(ع) باعث افتخار من است زیرا هر فرد مسئولی، مهم‌ترین مسئولیتش خادمی حضرت رضا(ع) ست و باقی مسئولیت‌ها امتحان است.

ظریف در ادامه بیان کرد: امیدوارم که به لطف ائمه(ع) و به خصوص حضرت رضا(ع) این موضوع شروع خوبی برای مذاکرات باشد و آنچه که به صلاح اسلام و کشور است انجام و همچنین مشکلات و تحریم‌های ناروائی که به مردم تحمیل شده است، رفع شود که در این مسیر به دعای خوبان و مردم محتاج هستم.

وی ضمن تبریک ایام ولادت امام علی(ع) اظهار کرد: امیدوارم که به وسیله این مذاکرات، بتوانیم کار مفیدی برای کشور انجام دهیم.

captcha