۳۵۰ یادواره شهدای پیشمرگ کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 1413766
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸
طی سال ۹۳؛

۳۵۰ یادواره شهدای پیشمرگ کردستان برگزار می‌شود

گروه سیاسی: جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی سپاه در سال ۹۳ گفت: امسال ۳۵۰ یادواره شهدای پیشمرگ در سطح استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حمزه فلاح، جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، امروز، 12 خردادماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های جمعی استان کردستان با اشاره به اینکه شهادت‌طلبی، حُسن خلق و از خودگذشتگی از ویژگی‌های برجسته پاسداران است، گفت: پاسداری شغل نیست بلکه یک مرام است و همه کسانی که دغدغه دین و انقلاب دارند از نظر ما پاسدار هستند.
وی به پایان جنگ سخت و آغاز جنگ نرم دشمن اشاره کرد و افزود: در مقطع حاضر جنگ تمام عیار فرهنگی در جریان است و باید با تمام توان وارد عرصه شد و از ارزش‌های انقلاب و نظام دفاع کرد.
جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه  فرهنگ کشور ما یک فرهنگ عاشورایی و مقتدای ما سرور و سالار شهیدان است، اظهار کرد: پاسداری که امام حسین(ع) را الگوی خود می‌داند در هر زمان و تحت هر شرایطی آماده و گوش به فرمان ولایت از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع می‌کند.
سپاه پاسداران؛ حافظ نظام در برابر عملیات گسترده روانی دشمن
وی سپاه پاسداران را به عنوان حافظ نظام در برابر عملیات گسترده روانی دشمن معرفی کرد و ادامه داد: دشمنان بدانند مدافعان انقلاب و نظام تنها پاسداران سبزپوش نیستند و همه مردم در کنار سپاه و بسیج آماده جانفشانی هستند.
فلاح به حضور سپاه در عرصه‌های مختلف از جمله فرهنگی، سازندگی، علمی و پژوهشی و محرومیت‌زدایی اشاره و بیان کرد: سپاه در سال‌های گذشته در زمینه محرومیت‌زدایی کارهای بزرگی انجام داده و خدمات این نهاد مردمی در رفع محرومیت‌ها مشهود است.
وی به برنامه‌های هفته پاسدار در کردستان اشاره کرد و افزود: برگزاری جشن میلاد امام حسین(ع)، سرکشی به خانواده معظم شهدا در قالب 40 اکیپ، دیدار فرمانده سپاه کردستان با بازنشستگان سپاه، ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم و ارائه داروی رایگان به مردم و دیدار پاسداران با نماینده ولی‌فقیه در استان و علما از جمله برنامه‌های مهم هفته پاسدار در کردستان است.
پیش بینی 320 میلیارد ریال بودجه برای رفع محرومیت‌زدایی

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی سپاه در سال 93 عنوان کرد: امسال همچنین بنا داریم 350 یادواره شهدای پیشمرگ در استان کردستان برگزار کنیم.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته 15 میلیارد ریال اعتبار توسط سپاه برای رفع محرومیت هزینه شده و در سال 93 برای سازندگی 320 میلیارد ریال بودجه پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: امسال 3 هزار نفر در قالب اردوهای جهادی و 2 هزار نفر هم در قالب اردوهای هجرت دانش‌آموزی در کردستان به رفع محرومیت کمک خواهند کرد.
سردار فلاح یادآور شد: سپاه کردستان امسال اجرای بیش از 500 طرح اقتصاد مقاومتی را پیش‌بینی کرده که اجرای این طرح‌ها در توسعه استان بسیار اثرگذار است.

captcha