بررسی اثربخشی بسته‌های مداخلات معنوی مبتنی بر آموزه‌های اسلامی در بیماران سرطانی
کد خبر: 1416116
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴

بررسی اثربخشی بسته‌های مداخلات معنوی مبتنی بر آموزه‌های اسلامی در بیماران سرطانی

گروه سلامت: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان در قالب تفاهم‌نامه به طور ویژه بر موضوع همکاری دو مرکز در طراحی و بررسی اثربخشی انواع بسته‌های مداخلات معنوی فردی و گروهی مبتنی بر آموزه‌های اسلامی در بیماران مبتلا به سرطان تأکید کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان (انیستیتو روان پزشکی تهران)  به منظور توسعه همکاری‌ها و ارتقای سطح تعاملات علمی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
معرفی اولویت‌های پژوهشی در موضوعات مرتبط به فعالیت‌های دو مرکز و همکاری در انجام مشترک آن‌ها، برگزاری گردهمایی‌های داخلی و بین‌المللی، نشست‌ها و سمینارها، تألیف و ترجمه متون و منابع مورد نیاز، تأمین محتوای مجلات و نشریات علمی و استفاده از توان علمی اساتید و محققان دو مرکز در برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های علمی کوتاه مدت برخی از زمینه‌های همکاری این تفاهم نامه است.
همچنین در این تفاهم‌نامه به طور ویژه بر موضوع، همکاری دو مرکز در طراحی و بررسی اثربخشی انواع بسته‌های مداخلات معنوی فردی و گروهی مبتنی بر آموزه‌های اسلامی در بیماران مبتلا به سرطان تأکید شده است.
تفاهم نامه یادشده به امضای حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی روشن، رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و جعفر بوالهری، رئیس دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان رسیده است.

captcha