سربازان گمنام امام زمان(عج)؛ چشمان تیزبین نظام و انقلاب
کد خبر: 1416515
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷
امام جمعه مهاجران اظهار کرد:

سربازان گمنام امام زمان(عج)؛ چشمان تیزبین نظام و انقلاب

گروه سیاسی: حجت‌الاسلام نیکزاد سربازان گمنام امام زمان(عج) را چشمان تیزبین نظام و انقلاب عنوان کرد و افزود: نیروهای امنیتی و سربازان گمنام حضرت ولی عصر(عج) با تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه، مدافعان حریم ولایت و حافظان امنیت مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حجت‌الاسلام نیک‌زاد، امام جمعه مهاجران روز گذشته، 20 خرداد در نشست شورای اداری این شهرستان طی سخنانی با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، همه مسئولان و مردم به‌ویژه اصناف شهرستان موظفند با کارهای خداپسندانه حرمت این ماه را نگه دارند.

وی ماه مبارک رمضان را ماه میهمانی خدا دانست و افزود: مسئولان شهرستان می‌توانند با برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در استفاده مردم از برکات معنوی هرچه بیشتر این ماه اقدام کنند.

امام جمعه مهاجران ضمن تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) به همه جان برکفان تأمین امنیت کشور، به برخی ویژگی‌های منتظران آن حضرت اشاره کرد و افزود: شناخت امام زمان(عج)، اهمیت دادن و توجه به امر نماز به‌ویژه نماز جمعه است و دوستی با صالحان و فرمانبرداری از امام زمان(عج) از ویژگی‌های منتظران و دوستان آن حضرت است.

به گزارش ایکنا؛ اصغر عالیخانی، فرماندار شازند نیز در ادامه،  اظهار کرد: در سایه درایت و هوشمندی این عزیزان و رهنمودهای مقام معظم رهبری است که کشور عزیزمان در بعد امنیتی، از ضریب بالایی برخوردارست و به‌وضوح شاهدیم که آرامش و آسایش مردم به‌صورت کامل تأمین شده است.

وی با قدرانی از زحمات سربازان گمنام امام زمان‌(عج)، آنها را چشمان تیزبین نظام و انقلاب خواند و اضافه کرد: نیروهای امنیتی و سربازان گمنام حضرت ولی عصر(عج) با تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه، مدافعان حریم ولایت و حافظان امنیت مردم هستند و توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی را خنثی می‌کنند.

عالیخانی در ادامه با تأکید بر اهمیت اشتغال در سطح شهرستان و تشکیل کمیته‌های مختلف در حوزه افزایش و ایجاد اشتغال، اظهار  کرد: با توجه به سهمیه ایجاد اشتغال جدید شهرستان در سال جاری به تعداد 907 نفر و همچنین ظرفیت، استعداد و پتانسیل نیروهای سطح منطقه، همت همه مسئولان در راستای افزایش اشتغال الزامیست.

فرماندار شهرستان شازند در پایان بیان کرد: بازدید مستمر از مراکز و بخش‌های مختلف شهری و روستایی شهرستان، شناسایی و بهره‌برداری از منابع به کمک بخشداران و همچنین نشست های تخصصی در حوزه‌های مختلف می تواند به پیشرفت شهرستان در زمینه‌های مختلف کمک کند.

captcha