منتظر واقعی ظهور امام زمان(عج) هیچ‌گاه امید و توکل خود را از دست نمی‌دهد
کد خبر: 1417544
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۹
معاون رئیس‌جمهور:

منتظر واقعی ظهور امام زمان(عج) هیچ‌گاه امید و توکل خود را از دست نمی‌دهد

خبرنگاران افتخاری/ ساسان حق‌شناس: معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در همایش «انتظار و امید» در اسلامشهر بیان کرد: منتظر واقعی ظهور امام زمان(عج) هیچ‌گاه امید و توکل خود را از دست نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در همایش انتظار و امید که به مناسبت اولین سالگرد حماسه 24 خرداد، در سینما فجر شهرستان اسلامشهر برگزار شد، اظهار کرد: انسان  پیرو دین مبین اسلام و منتظر واقعی ظهور امام زمان(عج) هیچ‌گاه امید و توکل خود را از دست نمی‌دهد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در ادامه سخنان خود در این زمینه بیان کرد: اگر شما در مواقعی ناامید شدید، بدانید که شیطان در یک قدمی شماست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با مسائل روز مربوط به دولت یازدهم گفت: در عرصه اقتصاد باید نگاه دولت‌محور عوض شود.

انصاری در ادامه تأکید کرد: با حضور همه‌جانبه مردم و همکاری با دولت است که می‌توان تورم را از بین برد و زمینه اشتغال را برای جوانان ایجاد کرد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور افزود: دولت از نظرات تمامی افراد مبتکر و دارای ایده‌های نو در کلیه زمینه‌ها مانند صنعت و تجارت، آموزش و پرورش و ... مربوط برنامه توسعه ششم و همچنین، حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی جهت اجرای طرح‌های اقتصادی استقبال می‌کند.

یادآور می‌شود، در این همایش فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر، مدیر و شورای معاونان آموزش و پرورش و جمع کثیری از مسئولان سازمان‌ها و نهادها و مردم شهرستان اسلامشهر حضور داشتند.

captcha