جشن نیمه شعبان ویژه کودکان در مهاجران برگزار شد
کد خبر: 1417704
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴

جشن نیمه شعبان ویژه کودکان در مهاجران برگزار شد

خبرنگاران افتخاری/ مریم‌سادات دریاباری: کانون شهید سلیمانی پالایشگاه شهر مهاجران استان مرکزی همزمان با ایام عید بزرگ نیمه شعبان و میلاد پرفروغ حجت عالم‌گستر، حضرت مهدی(عج) میزبان کودکان پر شور و مشتاق بود.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، همزمان با ایام عید نیمه شعبان و میلاد پرفروغ حجت عالم‌گستر، حضرت مهدی(عج)، کانون شهید سلیمانی پالایشگاه شهر مهاجران استان مرکزی روز شنبه، 24 خردادماه میزبان کودکان پرشور و مشتاق بود.

مراسم جشن ویژه کودکان خردسال از ساعت 10 تا 12:30 با حضور بیش از 400 نفر مخاطب در کانون فرهنگی شهید سلیمانی پالایشگاه اراک برگزار شد.

مراسم جشن با قرائت آیات زیبای قرآن توسط یکی از نوجوانان متبرک شد و سپس، قسمت اصلی برنامه که تئاتر و نمایش بود اجرا شد. آشنایی کودکان با شأن پدری امام زمان(عج) و مشتاق ظهور ایشان از اهداف برگزاری این مراسم بود که این امر با اجرای نمایش‌های محله‌های شهر قشنگ ظهور عملی شد.

همچنین، در ادامه برگزاری این جشن، با همراهی مسئول سمعی، بصری برنامه، کلیپ‌ها و صوت‌های کودکانه مهدوی پخش شد که با استقبال زیادی از سوی حاضران همراه بود.

یادآور می‌شود، قرائت پر از شور و دسته‌جمعی دعای فرج توسط کودکان، برگزاری مسابقه و اعطای جایزه همگانی به کودکان از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

captcha