خودشناسی و دشمن‌شناسی؛ راهکار مناسبی برای حفظ امنیت‌
کد خبر: 1418317
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶
ماموستاقادری اظهار کرد:

خودشناسی و دشمن‌شناسی؛ راهکار مناسبی برای حفظ امنیت‌

گروه سیاسی: امام جمعه پاوه با بیان اینکه خودشناسی و دشمن‌شناسی راهکار بسیار مناسبی برای حفظ امنیت است، گفت: امروز دنیای اسلام در حال سوختن در آتش تفرقه و تندروی است که هدایت این امور در دستان آمریکاست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، ماموستا ملاقادر قادری، امام جمعه پاوه صبح امروز، 26 خرداد‌ در نشست ستاد استهلال ماه مبارک رمضان اهل سنت استان، که در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، گفت: امروز دنیای اسلام در حال سوختن در آتش تفرقه و تندروی است که هدایت این امور در دستان آمریکاست.

وی با اشاره به این مطلب که دشمنان به‌دنبال غفلت ما هستند که بتوانند با استفاده از این غفلت ضربات بزرگی به ما بزنند، افزود: امروز آگاهی و بصیرت داشتن به‌خصوص در جامعه روحانیت بسیار ضروری است.

ماموستا قادری اظهار کرد: خودشناسی و دشمن‌شناسی راهکار بسیار مناسبی برای حفظ امنیت است.

امام جمعه پاوه با تأکید بر توجه به درگیری‌های عراق و سوریه گفت: واضح است که آمریکا قصد دارد درگیری‌ها را هر طور که شده به مرزهای ایران بکشاند که می‌طلبد در این خصوص هوشیار باشیم.

وی درخصوص استهلال ماه مبارک رمضان و شوال و اعلام عید فطر اظهار کرد: این مسئله در شرایط امروز فقط نیازمند وحدت است و حفظ نظام و وحدت جامعه اسلامی اولی به همه امور است.

در پایان این نشست، برای اولین بار در کشور مدرک سطح سه از سوی دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور به ملا‌قادر قادری اهدا شد.

captcha