طرح «آموزش قرآن در خانه» به کمیسیون آموزش مجلس رسید
کد خبر: 1420787
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱

طرح «آموزش قرآن در خانه» به کمیسیون آموزش مجلس رسید

گروه سیاسی: طرح «آموزش قرآن در خانه» که پیش از این در دستور کار کمیسیون برنامه و بودجه قرار داشت، به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس رسید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی این هفته نیز طبق سلسله جلسات خود را پیگیری خواهند کرد که براساس برنامه اعلام شده، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از وزیر نیرو دعوت کرده تا پاسخگوی سؤالات نمایندگان باشد.
اعضای کمیسیون همچنین تأثیر عملی توافقنامه ژنو در بهبود شرایط و رفع مشکلات و تنگناهای موجود با حضور مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط را بررسی خواهند کرد.
کمیسیون فرهنگی نیز ادامه بررسی پیش‌نویس طرح امر به معروف و نهی از منکر را در دستور کار خود قرار داده است.
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور نیز میهمان کمیسیون فرهنگی خواهد بود تا گزارشی از بودجه طرح‌های در دست اقدام کمیسیون ارائه دهد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز برای پاسخگویی به سؤال نصرالله پژمان‌فر راهی این کمیسیون خواهد شد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و رئیس سازمان مبارزه با مواد مخدر نیز گزارش عملکرد خود را در کمیسیون آموزش و تحقیقات ارائه خواهند کرد.
طرح آموزش قرآن کریم در خانه نیز به کمیسیون آموزش و تحقیقات رسید. این طرح پیش از این در دستور کار کمیسیون برنامه و بودجه قرار داشت.
ادامه بررسی لایحه اساسنامه سازمان فرهنگی ـ هنری فارسی‌زبانان (ایتا) نیز از دیگر مواردی است که در دستور کار جلسات این هفته این کمیسیون قرار گرفته است.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز گزارشی از عملکرد، برنامه‌ها و مشکلات اعتباری طرح‌های در دست اقدام کمیته را در جمع اعضای کمیسیون برنامه و بودجه ارائه می‌کند.
بررسی لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرائم سازمان‌یافته فراملی و بررسی طرح ممنوعیت به‌کار گیری سلاح سرد و تشدید مبارزه با جرائم خشونت‌بار نیز در دستور کار کمیسیون قضائی و حقوقی قرار گرفته است.

captcha