برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه کمیسیون رسیدگی به طرح حمایت از آمران به معروف
کد خبر: 1425475
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳
هفته آینده صورت می‌گیرد؛

برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه کمیسیون رسیدگی به طرح حمایت از آمران به معروف

گروه سیاسی: انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر با حضور اعضای کمیسیون‌های فرهنگی و قضائی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا)، جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی که به دلیل سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابی خود، در هفته گذشته برگزار نشد، این هفته پیگیری خواهد شد که بر اساس برنامه اعلام شده، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با حضور علی لاریجانی آخرین تحولات منطقه را بررسی خواهد کرد.
همچنین وزیر کشور برای پاسخگویی به سؤال برخی از نمایندگان راهی این کمیسیون خواهد شد.
بررسی پیش نویس طرح امر به معروف و نهی از منکر نیز در کمیسیون فرهنگی بررسی می شود.
انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر نیز این هفته به صورت مشترک بین اعضای کمیسیون فرهنگی و حقوقی و قضائی برگزار می شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با حضور در این کمیسیون به سؤال برخی از نمایندگان پاسخ می دهد.
اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات نیز از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دعوت کرده تا به تبادل‌نظر و ارزیابی برنامه‌های آن دانشگاه بپردازند.
بررسی طرح آموزش همگانی قرآن کریم در خانه از دیگر دستورکارهای کمیسیون آموزش و تحقیقات است.
کمیسیون اقتصادی نیز نشست های خود را با مسئولان درباره مسائل اقتصادی کشور در مورد اقتصاد مقاومتی ادامه خواهد داد که مهمان این هفته کمیسیون، آقامحمدی، عضو  مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد بود.
بررسی لایحه نحوه اجرای محکومیت های مالی و بررسی طرح آیین‌دادرسی جرائم نیروهای مسلح و دادرسی الکترونیکی نیز در دستور کار کمیسیون حقوقی و قضائی قرار دارد.
وزیر دادگستری نیز برای پاسخگویی به سؤال برخی نمایندگان راهی این کمیسیون می شود.

captcha