انتشار بیانیه دانشگاهیان مازندران در محکومیت حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به غزه
کد خبر: 1430624
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴

انتشار بیانیه دانشگاهیان مازندران در محکومیت حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به غزه

خبرنگارانافتخاری/ حمیدرضا گل‌محمدی: بیانه دانشگاهیان دانشگاه مازندران در محکومیت حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مردم بی‌دفاع غزه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در بیانیه دانشگاهیان دانشگاه مازندران در محکومیت حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی آمده است: همه‌ساله با فرارسیدن ماه مبارک رمضان چنان رعشه‌ای براندام رژیم صهیونیستی می‌افتد که از خود بی‌خود شده و دست به جنایات هولناکی می‌زند.

درادامه این بیانیه با اشاره به این مطلب که بار دیگر در ماه مبارک رمضان شاهد جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه هستیم که با حمایت آمریکا، انگلیس وهم‌پیمانان این مدعیان دروغین حقوق بشر همراه بوده و کشتار مردم مظلوم غزه را در پی داشته، آمده است: توطئه در سوریه، کشاندن تروریست‌ها به عراق، تشکیل گروه‌های تکفیری و ضربه زدن به جهان اسلام، سناریوهای جدید پی در پی استکبار جهانی برای فرار از شکست‌هایی است که از بیداری اسلامی ملت‌های منطقه گریبانگیرشان شده است.

در پایان ضمن محکوم کردن جنایات اخیر در غزه آمده است: لذا دانشگاهیان دانشگاه مازندران ضمن محکوم کردن جنایات ددمنشانه صهیونیست‌ها، از مسلمانان جهان انتظار دارند تا برای مقابله با این توطئه استکبار، وحدت کلمه و هشیاری خود را در تمامی عرصه‌های مبارزات بکار گیرند.

captcha