برگزاری دو همایش ویژه کادر پزشکی و بیمارستانی اعزامی به حج تمتع
کد خبر: 1436600
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱
مقصودی‌نژاد خبر داد:

برگزاری دو همایش ویژه کادر پزشکی و بیمارستانی اعزامی به حج تمتع

گروه سلامت: معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت از برگزاری همایش‌های پزشکان و عوامل بیمارستانی اعزامی به حج تمتع خبر داد.

عادل مقصودی‌نژاد، معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌‌المللی قرآن(ایکنا) از برگزاری دو همایش ویژه گروه‌های پزشکی اعزامی به حج تمتع خبر داد و گفت: همایش اول 20 مردادماه با حضور 280 پزشک مجموعه که طی حج تمتع به عربستان اعزام می‌شوند، برگزار می‌شود.
وی درباره برنامه‌های این همایش اعلام کرد: در این همایش علاوه بر ارائه مسائل کاری و اجرایی پزشکی حج، مسائل علمی و آموزشی مرتبط، مانند راهکارهای مقابله با بیماری‌های شایع در حج نیز توسط متخصصان با تجربه این حوزه ارائه می‌شود.
وی در مورد همایش دوم نیز گفت: روز 23 مردادماه نیز 220 نفر از عوامل بیمارستانی اعزامی به حج در همایشی یک روزه حضور پیدا کرده و با مباحث بیمارستانی ویژه حج تمتع آشنا می‌شوند.
مقصودی‌نژاد با اشاره به اینکه هر دوی این همایش‌ها از ساعت 7 تا 17 در سالن اجتماعات سازمان حج و زیارت برگزار می‌شود، گفت: برنامه بعد از ظهر این همایش‌ها به صورت کارگاه تخصصی خواهد بود.
وی در پایان اعلام کرد: در صورت اخذ مجوزهای لازم به احتمال زیاد این همایش دارای امتیاز بازآموزی بوده و حضور پزشکان در آن الزامی است.
لازم به ذکر است این همایش‌ها در سالن اجتماعات سازمان حج و زیارت به نشانی تهران، خیابان آزادی، تقاطع رودکی، سازمان حج و زیارت، سالن اجتماعات برگزار می‌شود.

captcha