اجرای طرح ملی «نورباران» در ابرکوه
کد خبر: 1437110
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵
زارع خبر داد:

اجرای طرح ملی «نورباران» در ابرکوه

خبرنگاران افتخاری/ عباس دشتی ابرقوئی: کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه از اجرای طرح ملی «نورباران» با هدف چاپ و توزیع رایگان قرآن کریم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، غلامرضا زارع، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه اظهار کرد: سازمان دارالقرآن‌الکریم در راستای وظایف اساسی خود در توسعه کمی و کیفی آموزش‌های عمومی و تخصصی قرآن کریم و زمینه‌سازی برای برپایی و رونق‌بخشی به کلاس‌های آموزش قرآن نسبت به چاپ 500 هزار جلد قرآن کریم و توزیع آن به‌صورت رایگان میان مؤسسات قرآنی مردمی، خانه‌های قرآن روستایی و شهری و جلسات آموزشی قرآن کریم در سراسر کشور و به‌ویژه در مناطق محروم اقدام خواهد کرد.

زارع ادامه داد: از تمام علاقه‌مندان به ساحت مقدس قرآن کریم و خیران ارجمند قرآنی دعوت می‌شود با پرداخت بخشی از هزینه‌های مربوط در این امر مقدس مشارکت کرده و از اجر عظیم معنوی آن بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه هزینه چاپ هر جلد قرآن کریم حدود 10 هزار تومان است، عنوان کرد:‌ نیکوکاران می‌توانند هر میزان از مشارکت نقدی را که تمایل دارند به اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه تحویل و یا به حساب شماره 88888 و یا شماره سیبا 0108362961008 نزد بانک ملی ایران، شعبه عظیم‌پور به نام انجمن خیران قرآنی کشور واریز کنند.

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه در پایان با ابراز خرسندی از مشارکت گسترده مردم شهرستان در این طرح، اظهار کرد: تا کنون مبلغ 23 میلیون ریال از مشارکت نیکوکاران ابرکوهی برای این منظور تخصیص یافته است.

captcha