آغاز ثبت نام دوازدهمین دوره آزمون سراسری حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن در بهاباد
کد خبر: 1437833
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷

آغاز ثبت نام دوازدهمین دوره آزمون سراسری حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن در بهاباد

خبرنگاران افتخاری/ عباسعلی سرداری: سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهاباد از آغاز ثبت نام دوازدهمین دوره آزمون سراسری حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مهدی اسماعیل‌زاده، سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهاباد گفت: با توجه به ضرورت توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در سطح عمومی جامعه و نظر به اینکه آموزش قرآن از ارکان زیربنایی توسعه فرهنگ قرآن و عترت است، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سالانه اقدام به برگزاری آزمون سراسری می‌کند.

وی افزود: ثبت‌ نام این دوره از آزمون از طریق درگاه آموزش قرآن به نشانی اینترنتی www.qia.ir از 15 مردادماه آغاز و تا 25 مردادماه جاری نیز ادامه خواهد داشت.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهاباد گفت: دوازدهمین دوره آزمون سراسری حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم روز چهارم مهرماه سال جاری در دو حوزه‌ قرآن و عترت  و در 15 عنوان رشته برگزار می‌شود.

اسماعیل‌زاده در پایان سخنان خود در این زمینه اظهار کرد: افراد شرکت‌کننده در این آزمون تنها می‌توانند در یک رشته اعلام شده ثبت نام کنند.

یادآور می‌شود، به نفرات برگزیده در این آزمون جوایز ارزنده‌ای از قبیل کمک‌هزینه سفرعمرده مفرده، عتبات عالیات، مشهد مقدس و جوایز نفیس دیگری اعطا خواهد شد.

captcha