همایش «طلیعه حضور» ویژه بانوان طلبه خوزستانی برگزار می‌شود
کد خبر: 1440015
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲
با شرکت ۷۰۰ طلبه؛

همایش «طلیعه حضور» ویژه بانوان طلبه خوزستانی برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی ـ تربیتی مدارس علمیه بانوان خوزستان از برگزاری همایش طلیعه حضور ویژه بانوان طلبه جدیدالورود این استان در قم خبر داد.

پوران خدادادی، معاون فرهنگی ـ تربیتی مدارس علمیه بانوان استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: طرح اردوی طلاب جدیدالورود مدارس علمیه (طلیعه حضور) استان به‌منظور آشنایی این طلاب با وظایف طلبه و جایگاه و اهداف حوزه علمیه با شرکت حدود 700 طلبه جدیدالورود برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دوره طلیعه حضور بانوان طلبه جدید الورود خوزستان در سال‌های گذشته در استان برگزار می‌شد، افزود: این دوره امسال از 15 تا 27 مهر در قم برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی مدارس علمیه بانوان خوزستان با اشاره به از سرگیری طرح‌های تابستانی این مرکز برای بانوان طلبه در دهه پایانی مرداد و شهریور گفت: دوره تربیت مربی فرق و مذاهب از جمله برنامه‌هایی است که برای ایام تابستان طلاب در نظر گرفته شده است، این دوره در شهرستان‌های مسجدسلیمان، ایذه، امیدیه، اهواز و اندیمشک آغاز شده است و دیگر مدارس نیز تا پایان شهریور فرصت دارند این دوره را برگزار کنند.

خدادادی از برگزاری دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه بانوان طلبه در نیمه اول شهریور خبر داد و گفت: این دوره به‌‌منظور توانمندسازی مبلغان در 12 هفته و روزهای پنجشنبه و جمعه ویژه فارغ‌التحصیلان و طلاب پایه 4 و 5 مدارس علمیه اهواز برگزار می‌شود، اولین هفته این دوره پیش از ماه رمضان آغاز شد و ادامه دوره از پنجم و ششم شهریور دوباره از سر گرفته می‌شود.

captcha