دشمن‌شناسی و ولایت‌مداری عامل موفقیت در جنگ‌ نرم است
کد خبر: 1441419
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱
منتخب مردم سیستان در خانه ملت:

دشمن‌شناسی و ولایت‌مداری عامل موفقیت در جنگ‌ نرم است

گروه سیاسی: برای مقابله با استکبار در جنگ‌ نرم، ما باید مجهز به دو ابزار دشمن‌شناسی دقیق و ولایت‌مداری باشیم و تنها در این صورت است که بر آنان غلبه می‌کنیم.

سیدباقر حسینی، منتخب مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، گفت: کودتای ۲۸ مرداد یک اقدام براندازانه بود که از سوی انگلیس و آمریکا و همکاری عواملشان در ایران، برای نابودی ملی شدن صنعت نفت طراحی شد.

وی بیان کرد: دولت انگلیس از ابتدای حضور خود در ایران تصمیم گرفت تا در درجه اول ایران را ضعیف ‌و در گام بعد این ملت و کشور را نابود کند.

منتخب مردم سیستان در مجلس ‌اظهار کرد: اسلامی بودن ایران، تعالیم ظلم‌ستیز و نجات‌بخش اسلام و نقش بالای روحانیت در ترویج این تعالیم حیات‌بخش موجب می‌شد تا همواره کشورهای استعمارگر از جمله انگلیس از ملت ما هراسان باشند.

حسینی تأکید کرد: آن‌چه کشورهای استکبارگر از آن می‌هراسند، بیداری اسلامی است، بنابراین از آغاز نخستین حرکت‌های بیداری تا‌کنون تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند تا مانع حرکت مردم شده و یا آن‌ را به تأخیر بی‌اندازند.

وی افزود: دشمن کاملاً مسائل کشور را رصد می‌کند و از همه نقاط به نفع خود استفاده می‌کند؛ بنابراین لازم است که در حوزه دشمن‌شناسی کارهای جدی انجام دهیم و نگذاریم دشمن با همان ترفندهایی که زمانی در مشروطه و کودتای ۲۸ مرداد ‌به ما ضربه زد، مجدد بتواند به ملت و کشور ما مسلط شود.

منتخب مردم سیستان در مجلس ‌در پایان یادآور شد: برای مقابله با استکبار در جنگ‌ نرم، ما باید مجهز به دو ابزار دشمن‌شناسی دقیق و ولایت‌مداری باشیم و تنها در این صورت است که بر آنان غلبه می‌کنیم.

captcha