اجرای طرح «مستشهدین عاشورا» در ابرکوه
کد خبر: 1443194
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶

اجرای طرح «مستشهدین عاشورا» در ابرکوه

خبرنگاران افتخاری/ عباس دشتی ابرقوئی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه از اجرای طرح «مستشهدین عاشورا» در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام پورقیومی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه گفت: طرح مستشهدین عاشورا با هدف معرفی و شناساندن ابعاد پنهان جنایات صورت گرفته در واقعه عاشورا، گسترش وقایع و اتفاقات ضد شیعی و تخریب اذهان ملت‌های دنیا نسبت به مذهب حقه شیعه و تلاش برخی برای ثبت روز عاشورا به‌عنوان روز فرح و شادی با همکاری انجمن کبوتران زمینی در سراسر کشور در حال برگزاری است.

وی افزود: در این مرحله از طرح که به دو صورت فیزیکی و سایبری صورت می‌پذیرد، علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در اداره تبلیغات اسلامی و تکمیل فرم مربوط و یا با مراجعه به پایگاه www.ashoora.org نسبت به تأیید و امضای الکترونیکی طومار اقدام کنند.

پورقیومی اظهار کرد: در پایان پس از تکمیل طومار، کمیته اجرایی طرح ضمن انتشار و اطلاع‌رسانی، آن را به مراجع بین‌الملل تحویل تا بعد از بررسی این درخواست، که به امضا و تأیید خیل عظیمی از افراد نوع‌دوست و آزادی‌خواه مزین شده، نسبت به ثبت این جنایت در سازمان ملل، و این روز را به‌عنوان روز جهانی یادمان عاشورا نام‌گذاری کنند.

captcha