بررسی طرح یک‌فوریتی حمایت از احداث و مدیریت مساجد در کمیسیون فرهنگی
کد خبر: 1456923
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹

بررسی طرح یک‌فوریتی حمایت از احداث و مدیریت مساجد در کمیسیون فرهنگی

گروه سیاسی: کمیسیون فرهنگی مجلس این هفته بررسی طرح یک فوریتی حمایت از احداث، تجهیز، نوسازی و مدیریت مساجد کشور را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی این هفته جلسات خود را برگزار خواهند کرد که بر اساس برنامه اعلام شده، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی آخرین اخبار و تحولات منطقه و جهان و سفر رئیس جمهور به نیویورک را با حضور وزیر امور خارجه بررسی خواهد کرد.

همچنین بررسی آخرین وضعیت صنعت کشور در عرصه بین‌المللی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت از دیگر برنامه‌های این کمیسیون خواهد بود.

کمیسیون فرهنگی نیز در جلسات این هفته خود ادامه بررسی طرح یک فوریتی حمایت از احداث، تجهیز، نوسازی و مدیریت مساجد کشور و پیگیری امور نمازخانه‌ها را در دستور کارخواهد داشت.

جلسه کارگروه‌های آموزش و پرورش، تحقیقات و فناوری، علوم انسانی و اسلامی شدن دانشگاه‌ها، آموزش‌های مهارتی و آموزش عالی و آموزش پزشکی دستور کار این هفته کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خواهد بود.

کمیسیون بهداشت و درمان نیز در جلسه این هفته خود طرح منع تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات غیرمجاز و آسیب‌رسان به سلامت در فضاهای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای را به بحث و بررسی خواهد گذاشت.

captcha