برگزاری گردهمایی ۳۵۰۰ دانشجوی ایثارگر همدان
کد خبر: 1460081
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷

برگزاری گردهمایی ۳۵۰۰ دانشجوی ایثارگر همدان

گروه اجتماعی: گردهمایی 3500 دانشجوی شاهد و ایثارگر واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد همدان پنجشنبه، ۲۴ مهر به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، علیرضا حسین‌زاده، مسئول ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی همدان سه‌شنبه، 22 مهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به‌مناسبت سال تحصیلی جدید گردهمایی 3500 دانشجوی شاهد و ایثارگر مشغول به تحصیل در واحد‌ها و مراکز دانشگاهی استان پنجشنبه، 24 مهر در دانشگاه آزاد اسلامی همدن برگزار می‌شود.

وی افزود: تا قبل از ثبت نام دانشجویان ورودی جدید 1500 دانشجوی خانواده شاهد و ایثارگران در واحد همدان مشغول به تحصیل بودند که در ترم جاری بیش از 460 نفر به این آمار اضافه شده و پیش‌بینی می‌کنیم این تعداد از مرز 2 هزار نفر نیز بگذرد.

مسئول ستاد امور ایثارگران دانشگاه آزاد همدان عنوان کرد: در سایر واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، نیز بیش از 1500 دانشجوی خانواده شاهد و ایثار‌گر مشغول به تحصیل هستند.

حسین‌زاده اظهار کرد: از میهمانان و سخنرانان ویژه این مراسم حجت‌الاسلام شهیدی، معاون رئیس جمهور و رئس بنیاد شهید و امورایثارگران، سیدمحمدتقی طباطبایی، مشاور رئیس دانشگاه و رئیس ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

captcha