اصحاب فرهنگ و هنر رسالت سنگینی در مقابله با توطئه‌های دشمن دارند
کد خبر: 1460433
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳

اصحاب فرهنگ و هنر رسالت سنگینی در مقابله با توطئه‌های دشمن دارند

گروه هنر: معاون سیاسی-امنیتی استاندار کهگلویه و بویراحمد گفت: اصحاب فرهنگ و هنر همواره در راستای مقابله با دشمن به ویژه در بخش جنگ نرم، رسالت سنگین و مهمی را بر عهده دارند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، فتاح محمدی، معاون سیاسی-  امنیتی استاندار کهگلویه و بویراحمد سه شنبه 22 مهرماه در مراسم اختتامیه بیست و ششمین جشنواره تئاتر مناطق کشور، گفت: جمهوری اسلامی به دو دلیل یکی ارسال پیام و دیگری مقابله با تهاجمات فرهنگی نیازمند هنر و هنرمند است.
وی اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی شرایط سختی را در حوزه جنگ‌نرم پشت سر می‌گذارد که قطعا هنرمندان به عنوان سربازان مقدم دراین نبرد نقش آفرینی می‌کنند .
معاون سیاسی- امنیتی استاندار کهگلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اصحاب فرهنگ و هنر همواره در راستای مقابله با دشمن به ویژه در بخش جنگ نرم، رسالت سنگین و مهمی را بر عهده دارند.
محمدی با بیان اینکه هنرمند با خلق هنری خود، جلوه‌هایی ازعصاره وجودی خلقت را به نمایش می‌گذارد، بیان کرد: هنر اسلامی دارای ماهیتی دینی و معنویست که بخشی از محوریت فکری، فرهنگی، اجتماعی و رفتاری جامعه را شکل می‌دهد.
وی ادامه داد: با توجه به ایجاد جنگ فرهنگی توسط دشمنان نظام اسلامی، جنگ سختی پیش روی نظام قرارگرفته و در این جنگ نقش هنرمندان نقش برجسته و مهمی است .

captcha