گفتمان‌های دینی با محوریت «فرهنگ بسیج» در مدارس سنندج برگزار می‌شود
کد خبر: 1473201
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴

گفتمان‌های دینی با محوریت «فرهنگ بسیج» در مدارس سنندج برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج از اجرای گفتمان‌های دینی در سطح مدارس با موضوع و محوریت بسیج به‌منظور ترویج فرهنگ بسیجی همزمان با هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام علی‌محسن ‌منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: اجرای گفتمان‌های دینی در سطح مدارس با موضوع و محوریت بسیج به‌منظور ترویج فرهنگ بسیجی در مدارس از جمله برنامه‌هایی هفته بسیج است.

وی افزود: اجرای برنامه‌های آموزشی و فضاسازی محیطی از دیگر اقداماتی عنوان کرد که اداره تبلیغات اسلامی سنندج برای اجرا در هفته بسیج مدنظر دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج اعلام کرد: امروز بسیج با تفکر خود موجب شده تا تفکر و فرهنگ عاشورایی همچنان به عنوان نقشه راه در جامعه باقی بماند و از کمرنگ شدن نجات یابد.

وی بیان کرد: زمانی ‌که اباعبدالله‌الحسین(ع) اسلام را در خطر دید نقشه راهی برای همه ترسیم کرد که این نقشه راه امروز هم با پیروزی انقلاب اسلامی و به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی و شکل‌گیری بسیج همچنان در جلوی دید همه قرار دارد.

حجت‌الاسلام ‌منتشلو عنوان کرد: اعتقاد بر این است هر جا که برنامه‌ها مردمی بوده و مشارکت مردم در آن بیشتر دیده شده، ماندگاری آن بهتر و قابل لمس‌تر است، بنابراین باید سعی شود در برنامه‌های هفته بسیج مشارکت مردمی را گسترده‌تر کرد.

وی یادآور شد: تبلیغات اسلامی سنندج نیز همچون سایر ادارات آماده برگزاری و مشارکت در برنامه‌های هفته بسیج است و در این راستا برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف دارد.

captcha