نشست پیشگیری و درمان بیماری‌ها با میوه‌های قرآنی برگزار می‌شود
کد خبر: 1474989
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹
به میزبانی جشنواره انار، میوه قرآنی؛

نشست پیشگیری و درمان بیماری‌ها با میوه‌های قرآنی برگزار می‌شود

گروه سلامت: گارگاه «پیشگیری و درمان بیماری‌ها با میوه‌های قرآنی» عصر امروز توسط سیدحسن ضیایی، استاد دانشگاه و پژوهشگر حوزه طب اسلامی و به میزبانی سومین جشنواره انار، میوه قرآنی در ضلع جنوبی مصلی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) «سومین جشنواره انار، میوه قرآنی» با هدف ترویج و الگوسازی برای توسعه فرهنگ استفاده از میوه‌های سالم با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی در استفاده از نعمت‌های خدادادی، تا 30 آبان‌ماه در ضلع جنوبی مصلی تهران آماده بازدید علاقه مندان است.
علاوه بر عرضه فرآورده‌های طبیعی انار همچون آب انار، رب انار، لواشک، آلوی انار و آش انار چهار میوه قرآنی انگور، انجیر، زیتون و خرما نیز به همراه فرآورده‌هایشان در این جشنواره عرضه می‌شوند.
به دنبال استقبال گسترده از این جشنواره در سال گذشته، امسال علاوه بر استان‌های تولید کننده انار همچون فارس،‌ مرکزی، اصفهان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و لرستان استان‌های دیگری مانند آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی،‌ همدان، یزد، قزوین، اردبیل، گیلان، خوزستان و هرمزگان نیز در غرفه‌ها حضور دارند.
در این جشنواره کارگاهی آموزشی از آخرین یافته‌های علمی و انطباق آن با آموزه‌های قرآنی نیز برگزار می‌شود که در کارگاه امروز جشنواره نیز نشستی با عنوان «پیشگیری و درمان بیماری‌ها با میوه‌های قرآنی» از ساعت 15 توسط سیدحسن ضیایی، استاد دانشگاه و پژوهشگر حوزه طب اسلامی برگزار می‌شود.
براساس گزارش ایکنا، سومین جشنواره انار، میوه قرآنی تا 30 آبان‌ماه در ضلع جنوبی مصلی تهران برقرار است و علاقمندان می‌توانند از ساعت 10 صبح تا 22 شب از بخش‌های مختلف و متنوع این جشنواره دیدن کنند.

captcha