اجرای طرح بيت‌القرآن در لرستان
کد خبر: 1866718
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۸۸ - ۱۰:۲۶

اجرای طرح بيت‌القرآن در لرستان

عضو هيئت مديره اتحاديه مراكز و مؤسسات قرآنی استان لرستان از اجرای طرح بيت‌القرآن در اين استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از روابط عمومی اداره‌كل تبليغات اسلامی لرستان، «مرواريد حسنوند» عضو هيئت مديره اتحاديه مراكز و مؤسسات قرآنی استان لرستان از اجرای طرح بيت‌القرآن طی آينده نزديك در لرستان خبر داد و گفت: اين طرح به صورت غير حضوری و مكاتبه‌ای و ويژه اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.
وی افزود: اين طرح شامل پنج مرحله شامل قرآن در خانه، مفاهيم قرآن در خانه، نهج‌البلاغه در خانه، صحيفه سجاديه در خانه و احكام در خانه است.
حسنوند ادامه داد: به همت اتحاديه مراكز و مؤسسات قرآنی لرستان در نظر دارد طی آينده نزديك مرحله اول اين طرح يعنی قرآن در خانه را با همكاری مؤسسات و مراكز قرآنی اجرا كند.
وی افزود: نحوه برگزاری اين طرح به اين صورت است كه كتب مربوط به اين طرح از طرف مؤسسه بيت‌القرآن امام علی(ع) شعبه لرستان در اختيار مراكز و مؤسسات قرآنی استان قرار می‌گيرد و مؤسسات اقدام به توزيع كتب مربوطه بين قرآن‌آموزان كرده و از هر خانواده سه نفر می‌توانند به سؤالات مطرح شده در پايان كتاب پاسخ و آن را به آدرسی كه در كتاب ذكر شده ارسال كنند.
حسنوند نهادينه شدن و ترويج فرهنگ قرآنی در استان را از اهداف اجرای اين طرح عنوان و تصريح كرد: شركت در اين مسابقه غيرحضوری است اما در هر هفته يك جلسه برای رفع اشكال برگزار می‌شود.
captcha