اعزام مبلغان الأزهر به كشورهای مختلف در ماه رمضان
کد خبر: 2142803
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۳

اعزام مبلغان الأزهر به كشورهای مختلف در ماه رمضان

گروه بين‌الملل: «احمد الطيب»، شيخ الازهر، از اعزام 22 نفر از مبلغان الأزهر به كشورهای مختلف جهان طی ماه مبارك رمضان امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از روزنامه «الدستور» چاپ مصر، طبق اعلام موافقت شيخ الازهر، در ماه رمضان شيخ «محمد عبدالسلام قبالی»، «جلال عبدالراضی هريدی» و شيخ «عبدالغنی علی وراثة» از مبلغان الأزهر به ايتاليا، «جمال عرفات حسن الشرقاوی» و «رجب ابراهيم احمد حسن» به اسپانيا اعزام خواهند شد.
همچنين در ماه رمضان امسال، شيخ «صبری سعدالدين علی جندی» و شيخ «سعد جاد محمد ابوالفتوح» از ديگر مبلغان الازهر، در آلمان و «خالد محمود صادق»، در فنلاند حضور خواهند يافت.
براساس اين گزارش، الازهر برای تبليغ در ايام رمضان امسال «اسامة عزت عبده الجيار» را به اتريش، «مصطفی محمد علی ابراهيم» و «محمود سليمان فرج الدهمه و «عوض احمد احمد عوض» را به رومانی، شيخ «محمد نور الدين احمد اسماعيل» را به آمريكا و «علی مصطفی محمود» و شيخ «محمد يوسف عبدالمجيد محمد النجار» را به امارات اعزام می‌كند.
در ماه مبارك رمضان امسال همچنين، ديگر مبلغان الأزهر همچون شيخ «محمد سعداوی محمد‌علی» در كانادا، شيخ «عصام‌الدين شوقی عبدالعاطی»، «دسوقی محمد عابد حسين» و «عبدالعليم عبدالفتاح عبدالله شحاته» در استراليا، « فرحات علی محمد غنيم» در كشور كره جنوبی و « احمد يوسف»، «عامر سهيل» و «صبری سيد محمد غنيم» نيز در لبنان حضور خواهند يافت.
مبلغان اعزامی الازهر با حضور در كشورهای نامبرده برای نشر فرهنگ اسلامی و تبيين احكام ماه رمضان، فوايد اين ماه و چگونگی بهره‌مندی از فضيلت‌های معنوی ايام رمضان تلاش خواهند كرد.
captcha