پخش سری جدید برنامه‌های رادیو معارف استکهلم
کد خبر: 2617251
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹

پخش سری جدید برنامه‌های رادیو معارف استکهلم

شعب خارجی: پخش سری جدید برنامه‌های رادیو معارف «استکهلم» با همکاری مرکز اسلامی امام علی(ع) سوئد، از دیروز، ۱۸ آذر، در این شبکه رادیویی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز اسلامی امام علی(ع) سوئد، این برنامه‌ها هر سه‌شنبه تا جمعه از ساعت 12 تا 13 به وقت محلی بر روی طول موج FM ردیف 94.2 مگاهرتز پخش می‌شود.
 بازپخش برنامه‌ها نیز هر شب ساعت 24 به مدت یک ساعت است.
این شبکه رادیویی با هدف گسترش مباحث معرفتی و پرداختن به حوزه‌های مختلف فرهنگ دینی برنامه‌های متنوعی را تولید و در مسیر نشر معارف شیعه و اهل بیت(ع) پخش خواهد کرد. 
سری جدید برنامه‌ها شامل پخش سخنرانی‌های اعتقادی و دینی، سرودها و تواشیح‌های مذهبی، آموزش احکام و مسائل فقهی، آموزش قرآن در سطوح مختلف، معرفی کتاب‌های تاریخی و مذهبی، معرفی اماکن و جاذبه‌های دیدنی سوئد، مرور روزانه عناوین خبری روزنامه‌های سوئد و برنامه‌های متنوع دیگر خواهد بود.
با پخش موفقیت‌آمیز برنامه‌های رادیو معارف استکهلم در طول ماه مبارک رمضان توسط استودیو تولید و پخش رادیو معارف مرکز اسلامی امام علی(ع) در استکهلم و استقبال مخاطبان از این برنامه‌ها تولید و پخش برنامه‌های جدید و متنوع در طول سال نیز ادامه خواهد یافت.

captcha