برگزاری دوره‌های آسیب‌های فضای‌مجازی برای کاربران فعال
کد خبر: 2625309
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳

برگزاری دوره‌های آسیب‌های فضای‌مجازی برای کاربران فعال

گروه فضای مجازی: مدیر مؤسسه فرهنگی فلق رایانه‌ اصفهان گفت: دوره‌های آسیب‌های فضای مجازی ویژه والدین و فرزندان از یک ماه پیش آغاز شده است و تا پایان سال ادامه دارد.

حامد کمال، مدیر مؤسسه فرهنگی فلق رایانه اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به برگزاری دوره‌های آسیب‌های فضای مجازی ویژه والدین و فرزندان اظهار کرد: مؤسسه فلق رایانه اصفهان، از یک ماه و نیم پیش به برگزاری دوره‌های آسیب‌های فضای مجازی ویژه والدین و فرزندان برای مدارس، سازمان‌ها و نهادها اقدام کرده است که این برنامه تا پایان سال ادامه دارد.

وی افزود: برای این دوره‌ها بیش از پنج استاد درنظر گرفته شده است و این پروژه در مدارس، سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی درحال اجراست.

مدیر مؤسسه فلق رایانه اصفهان تصریح کرد: این دوره‌ها با محوریت آسیب‌های نرم‌افزارهای شبکه‌های اجتماعی موبایلی، شبکه‌های ماهواره‌ای و بازی‌های رایانه‌ای درحال برگزاری است.

وی بیان کرد: یکی از این برنامه‌ها برگزاری دوره‌ها برای مسئولان کانون‌های فرهنگی مساجد و پایگاه‌های بسیج بود. همچنین مدارس دخترانه و والدین از مخاطبان این کلاس‌ها بودند.

کمال اظهار کرد: در پایان این کلاس‌ها محصولات مؤسسه فلق رایانه همچون کتاب اخلاق در فضای مجازی،  فلش کارت سواد رسانه‌ای، دی وی کلاغ شوم (پشت پرده شبکه من و تو) و دی وی آسیب‌های فضای مجازی عرضه شد.

وی خاطرنشان کرد: آموزش کارمندان اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در برنامه‌های آینده این دوره‌ها به شمار می‌رود.

captcha