حضور وزیر امور خارجه و رئیس سازمان بسیج در کمیسیون امنیت ملی مجلس
کد خبر: 2634910
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱

حضور وزیر امور خارجه و رئیس سازمان بسیج در کمیسیون امنیت ملی مجلس

گروه سیاسی: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی این هفته میزبان وزیر امور خارجه کشورمان و رئیس سازمان بسیج مستضعفین خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی بعد از سرکشی به حوزه‌های انتخابی خود، این هفته جلسات خود را برگزار خواهند کرد که بر اساس برنامه اعلام شده، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی انتخاب 3 نفر از اعضا را برای حضور در کمیسیون تلفیق بررسی لایحه بودجه 94 در دستور کار خود قرار داده است.
همچنین رئیس سازمان بسیج و معاونان سازمان برای ارائه گزارش از عملکرد این سازمان در کیمسیون حضور خواهند یافت.
بازدید از دستاوردهای نوین نیروی هوایی سپاه و جمع‌بندی و بررسی نهایی طرح‌ها و لوایح ارجاعی به کمیسیون از دیگر دستورات کمیسیون در هفته جاری است.
وزیر امور خارجه کشورمان نیز برای پاسخگویی به سؤال برخی نمایندگان راهی این کمیسیون خواهد شد.
کمیسیون فرهنگی نیز این هفته علاوه بر معرفی نمایندگان خود به کمیسیون تلفیق، جمع‌بندی بررسی لایحه بودجه سال 94 را به کمیسیون تلفیق ارائه می‌کند.
کمیسیون آموزش و تحقیقات نیز به منظور بررسی این لایحه میزبان معاون بودجه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور، معاون مالی و اداری وزارت علوم، معاونان توسعه مدیریت و نوسازی و تجهیز مدارس وزارت آموزش و پرورش، معاونان توسعه مدیریت و منابع معاون علمی رئیس‌جمهور و بنیاد ملی نخبگان و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور خواهد بود.
همچنین این کمیسیون موضوع رسیدگی به تحقیق و تفحص از دانشگاه فرهنگیان ارجاعی از هیئت‌رئیسه مجلس را در دستور کار خود قرار داده است.

captcha