فینالیست‎های مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مشخص شدند
کد خبر: 2670432
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۳

فینالیست‎های مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مشخص شدند

گروه فعالیت‎های قرآنی: فینالیست‎های مسابقات بین‎المللی قرآن دانشجویان مسلمان معرفی شدند.

به گزراش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، پس از برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآن در رشته قرائت و نیمه نهایی در رشته حفظ کل چهره فینالیست‌های این دوره از مسابقات مشخص شد.
بر اساس این گزارش، در رشته قرائت وحید خزایی از جمهوری اسلامی ایران، محمودمحمد ابراهیم محمد کمال‎الدین از مصر، حسین یوسف سید از لبنان، جائیل نوهیل از مقدونیه و عبدالعلی محمد قاسم الصادقی از عراق به عنوان فینالیست‌ها مشخص شدند.
همچنین در رشته حفظ کل نیز محمدجواد محمدی مجد از جمهوری اسلامی ایران، محمودالکفری از لبنان، محمدعبدالعزیز محمد نیاظی از مصر، عبدالله‌سادات کاگوهی از اوگاندا و عالم مرشد از بنگلادش موفق به راه‌‌یابی به فینال این دوره از مسابقات شدند.
مسابقات فینال این مسابقات روز یکشنبه چهاردهم دی ماه از ساعت 15 آغاز می‎شود و تا ساعت 19 ادامه خواهد داشت.
مراسم اختتامیه این مسابقات نیز از ساعت 19:30 با حضور علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی و محمدباقر قالیباف، شهردار تهران برگزار می‌شود.
پنجمین دوره مسابقات بین‎المللی قرآن دانشجویان مسلمان از روز پنج شنبه یازدهم دی ماه با حضور رئیس جمهور آغاز شده بود. در این مسابقات نزدیک به 72 شرکت‌کننده از 47 کشور دنیا حضور دارند.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
میثم زارعی
|
-
|
۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۲۳:۱۰
0
0
باسلام، از صمیم قلب برای نمایندگان ایران در این مسابقات آرزوى موفقیت دارم، در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)دعا گوی این عزیزان هستم
captcha