جشنواره ملی «علم تا عمل» فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های اقتصاد دانش بنیان است
کد خبر: 2710793
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹

جشنواره ملی «علم تا عمل» فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های اقتصاد دانش بنیان است

گروه اجتماعی: سرپرست جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنجمین جشنواره ملی «علم تا عمل» فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های اقتصاد دانش بنیان این استان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد،  شمس‌الله رشیدی، سرپرست جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 24 دی در نشست خبری با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره علم تا عمل، گفت: این جشنواره فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های اقتصاد دانش بنیان این استان است.
وی با بیان اینکه این جشنواره با هدف به تصویر کشیدن توانمندی‌ استان‌ها در زمینه اقتصاد دانش‌بنیان برگزار می‌شود، افزود: طرح‌های برگزیده به دبیرخانه تهران ارسال می‌شود.
سرپرست جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه محصولات باید به مرحله تجاری‌سازی رسیده باشند تا بتوانند به مرحله کشوری جشنواره نیز راه یابند، بیان کرد: اطلاعات طرح‌ها به دبیرخانه استانی ارسال می‌شوند.
رشیدی از ارزیابی طرح‌ها تا پنجم بهمن‌ خبر داد و یادآور شد: تا 10 بهمن‌ فرصت داریم طرح‌های داوری شده را به جشنواره ارسال کنیم.
سرپرست جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دستگاه‌های عضو تا 30 دی‌ ماه پس از اطلاع‌رسانی، کاربرگ‌ها را تکمیل و به کمیته ارزیابی جشنواره نیز ارسال کنند، اظهار کرد: دانشگاه‌های استان، پارک علم و فناوری، رئیس بنیاد نخبگان و رئیس شهرک‌های صنعتی از جمله داوران این جشنواره هستند.
وی فناوری مربوط به طرح، مجوزها و استانداردها، چرخه عمر شرکت و طرح، تیم اجرایی و میزان اشتغالزایی طرح، برنامه‌ریزی طرح، آثار طرح، وضعیت استقرار، پیش‌بینی سوددهی طرح، ضرورت ملی طرح، روند سوددهی محوریت در تجاری‌سازی و میزان ریسک صاحب طرح را از موارد مهم در انتخاب طرح‌ها عنوان کرد.

captcha