هیمنه نفوذناپذیری رژیم صهیونیستی شکسته شده است
کد خبر: 2788160
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵
وحید احمدی:

هیمنه نفوذناپذیری رژیم صهیونیستی شکسته شده است

گروه سیاسی: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به پیش‌بینی کارشناسان و صاحب‌نظران در رابطه با اضمحلال رژیم صهیونیستی گفت: هیمنه دژ نفودناپذیر و قدرت شکست‌ناپذیری که رژیم صیهونیستی تلاش می‌کرد به جهانیان القا کند، از بین رفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین وحید احمدی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، با بیان اینکه طبق سنت الهی ظلم پایدار نخواهد بود، اظهار کرد: با توجه به حمایت و مقاومت مردم فلسطین و کشورهایی که از جریان مقاومت حمایت می‌کنند و همچنین با توجه به اینکه رژیم صهیونیستی بیش از 60 سال است که با کشتن و آواره کردن مردم سعی کرده حاکمیت خود را حفظ کند، باعث شده که اسرائیل دچار بحران هویتی و ماهیتی شود.

حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به نوید رهبر معظم انقلاب به جوانان در مورد مشاهده آرمان فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی اظهار کرد: هیمنه دژ نفودناپذیر و قدرت شکست‌ناپذیری که رژیم صیهونیستی تلاش می‌کرد به جهانیان القا کند، از بین رفته است از همین رو بسیاری از تحلیل‌گران دنیا به ویژه کارشناسان غربی اضمحلال رژیم صهیونیستی را پیش‌بینی کرده‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران نیز همواره در کنار جبهه مقاومت تا آزادی کامل سرزمین‌ها اشغالی قرار دارد که این آزادی نیز نوید الهی است که قطعاً به دست خواهد آمد.

حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به شهادت یکی از فرماندهان سپاه از سوی رژیم صهیونیستی گفت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدا از ملت فلسطین و جریان مقاومت حمایت کرده و این درست نیست که ایران صرفا به دلیل شهادت یکی از فرماندهان خود نسبت به این مسئله حساسیت داشته باشد.

وی افزود: ما نسبت به نیروهای رشید و جوانان خود حساس هستیم اما موضع‌گیری ما در ارتباط با رژیم صهیونیستی یک موضع‌گیری مبنایی و اساسی است و از اصول انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

captcha