دشمن‌شناسی رمز موفقیت مردم در انقلاب اسلامی بود
کد خبر: 2817891
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۴

دشمن‌شناسی رمز موفقیت مردم در انقلاب اسلامی بود

گروه سیاسی: امام جمعه موقت بستک گفت: در طول دوران انقلاب مردم هوشیار و بیدار ایران اسلامی همواره با شناخت دشمن برنامه‌های خود را پیش برده‌اند و هر زمان احساس خطر کردند با قدرت هرچه تمام در جهت حفظ دست‌آوردهای انقلاب حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قران(ایکنا) از هرمزگان، حجت‌الاسلام عبدالرضا شیبانی، امام جمعه موقت بستک روز گذشته، 17 بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرهنگ را از اقتصاد مهم‌تر دانستند لذا این موضوع باید در برنامه‌ریزی‌های کلان استان دیده شود.
وی با اشاره به سفر اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به استان هرمزگان اضافه کرد: اینکه عملکرد مسئولان عمرانی و اقتصادی استان در راستای وظایف نظارتی نمایندگان رصد می‌شود اتفاق خوبی است و امیدواریم نتایج این بازدیدها توسعه اقتصادی و عمرانی استان را در پی داشته باشد اما ای کاش این اتفاق از سوی کمیسیون فرهنگی مجلس نیز صورت می‌گرفت.
امام جمعه موقت بستک گفت: دهه فجر سرآغاز بیداری مستضعفان عالم بود لذا حضور در راهپیمایی 22 بهمن باید به عنوان یک تکلیف دیده شود.
شیبانی دشمن‌شناسی مردم را رمز موفقیت دانست و اظهار کرد: در طول دوران انقلاب مردم هوشیار و بیدار ایران اسلامی همواره با شناخت دشمن برنامه‌های خود را پیش برده‌اند و هر زمان احساس خطر کردند با قدرت هرچه تمام در جهت حفظ دست‌آوردهای انقلاب حضور پیدا کردند.

captcha