حفظ هوشیاری، لازمه مبارزه با توطئه‌های دشمن است
کد خبر: 2821375
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۹

حفظ هوشیاری، لازمه مبارزه با توطئه‌های دشمن است

گروه سیاسی: منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تداوم کینه‌توزی‌های دشمنان علیه کشور و نظام اسلامی ایران، گفت: دشمن برای رسیدن به اهداف خود از هرگونه ابزاری استفاده می‌کند و مردم باید آگاهی و هوشیاری خود را افزایش دهند تا در دام دشمنان نیافتند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، محمد اسماعیلی، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی عصر دیروز، 18 بهمن‌ماه در مراسم یادواره شهدای روستای اردجین خرمدره، با اشاره به روند شکل‌گیری نهضت امام خمینی(ره) پیش از وقوع انقلاب اسلامی در ایران، تصریح کرد: امام راحل(ره) در تبعید با مدیریت الهی خود توانست تحولات موجود در کشور ایران را مدیریت کند و انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند.

وی با تأکید بر ضرورت تداوم راه شهدا در برهه کنونی، یادآور شد: مهم‌تر از به ثمر رساندن انقلاب، حفظ و تداوم آرمان‌ها و دستاوردهای آن است که باید برای این امر همه اقشار جامعه به نوبه خود تلاش کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، حضور مردم در صحنه را یکی از مهم‌ترین دلایل پیروزی انقلاب اسلامی ایران برشمرد و یادآور شد: انقلاب ما نشان داد که در هیچ کجای تاریخ همچون مردمان ایران اسلامی که پشتیبان ولایت فقیه هستند، وجود نداشته‌اند.

تحمیل جنگ، ابزار دشمن در مبارزه با نظام اسلامی ایران بود

اسماعیلی با تأکید بر تداوم کینه‌توزی‌های دشمنان علیه کشور و نظام اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: دشمن برای رسیدن به اهداف خود از هرگونه ابزاری استفاده می‌کند و مردم به‌ویژه نسل جوان جامعه ما باید آگاهی و هوشیاری خود را افزایش دهند تا در دام دشمنان نیافتند.

وی در پایان، تحمیل جنگ سخت را ابزار دشمنان برای از بین بردن انقلاب دانست و اظهار کرد: دشمن که نتواست این انقلاب را با کودتا سرنگون کند با تحریک کشورهای منطقه به‌ویژه صدام حسین در عراق و تجهیز او در آغاز جنگ تحمیلی، می‌خواست به مقاصد خود دست یاید که البته آن هم با درایت و هوشمندی امام خمینی(ره) و بصیرت مردم به‌ خصوص جوانان ولایی خنثی شد.

captcha