همراهی خیران، نیاز بهزیستی در محرومیت‌زدایی از جامعه است
کد خبر: 2917582
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵
قائم مقام مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور:

همراهی خیران، نیاز بهزیستی در محرومیت‌زدایی از جامعه است

گروه اجتماعی: محرومیت‌زدایی در دستور کار دولت تدبیر و امید قرار دارد و دولت تمام سعی خود را برای حل این معضل مبذول می‌دارد و در این مسیر بهزیستی علاوه بر صرف بودجه، به ایده و نظر مردم و خیران برای اجرای بهتر وظایف خود نیازمند است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان حجت‌الاسلام عبدالرحیم شهسواری، قائم مقام مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور روز گذشته، 10 اسفند در دیدار با استاندار زنجان، گفت: بهزیستی سازمانی مقدس و مبارک است و نیروهایی که در راستای خدمت به قشر آسیب‌دیده و محروم جامعه در آن فعالیت می‌کنند، مورد عنایت ویژه خداوند متعال قرار دارند.
وی افزود: بهزیستی 152 مأموریت محوله دارد و بیش از 11 هزار کارمند در سراسر کشور با همراهی نیروهای غیر‌دولتی و مردمی و همچنین خیران به جامعه هدف این سازمان خدمت‌رسانی می‌کنند.
قائم مقام مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به مسئولیت‌های خطیر بهزیستی، اظهار کرد: بهزیستی پاسخگوی بسیاری از معضلات جامعه است و تلاش می‌کند تا با برنامه‌ریزی، فرهنگ‌سازی و پیشگیری از خطرات و مشکلاتی چون حوادث که منجر به معلولیت می‌شود، اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد.
حجت‌الاسلام شهسواری تصریح کرد: فعالیت بهزیستی ماهیتی اجتماعی دارد ولی درسیاست‌گذاری اجتماعی کشور جای آن خالی است.
وی یادآور شد: محرومیت‌زدایی در دستور کار دولت تدبیر و امید قرار دارد و دولت تمام سعی خود را برای حل این معضل مبذول می‌دارد و در این مسیر بهزیستی علاوه بر صرف بودجه، به ایده و نظر مردم و خیران برای اجرای بهتر وظایف خود نیازمند است.
این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی کشور مولود انقلاب اسلامی ایران است و بزرگ‌ترین سرمایه آن مقبولیت عموم و اعتماد مردم است.

captcha