جوانان با دشمن‌شناسی، توطئه‌های آنان را به خودشان بازگردانند
کد خبر: 2939309
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱
گزارش ایکنا از رزمایش «فاطمیون»/

جوانان با دشمن‌شناسی، توطئه‌های آنان را به خودشان بازگردانند

گروه سیاسی: آحاد مردم به ویژه و جوانان و جوانان باید نسبت به شرایط جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه و میادین بین‌المللی آگاهی و شناخت داشته باشند و با دشمن‌شناسی به موقع توطئه های آنان را به خودشان بازگردانند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی جمعه، 15 اسفند در رزمایش گردان‌های کوثر، بیت‌المقدس و عاشورا از سلسله رزمایش‌های الی بیت‌المقدس که با عنوان فاطمیون برگزار شد ضمن اشاره به اثبات عشق و علاقه ملت غیور و شهیدپرور به رهبری و ارزش‌های نهادینه شده در نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: آحاد مردم به ویژه وجوانان و جوانان باید نسبت به شرایط جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه و میادین بین‌المللی آگاهی و شناخت داشته باشند و با دشمن‌شناسی به موقع توطئه‌های آنان را به خودشان بازگردانند.

وی به در امان نبودن نیروهای مسلح شامل ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی از گزند دشمنان اسلام اشاره کرد و افزود: برگزاری این رزمایش و دیگر رزمایش‌ها با عناوین مختلف توان دفاعی و تجهیزات نظامی را مورد ارزیابی قرار داده و زمینه را برای رشد و آبادانی هرچه بیشتر مهیا می‌ کند.

دری نجف‌‌بادی در ادامه سخنان خویش به برگزاری رزمایش های ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ک ماه گذشته نیز اشاره کرد و گفت: بدون تردید این رزمایش‌ها پاسخ بسیار کوبنده‌ای برای دشمن به همراه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: به کارگیری بیش از 500 قایق شناور، یکصد بالگرد و انواع ناوها و ناوچه‌ها در رز مایش‌های ارتش و سپاه حاکی از قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران در منطقه دارد و به دشمان گوشزد می‌کند که چشم طمع از نظام مقدس جمهوری اسلامی باید بردارند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی، مطرح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طی 36 سال گذشته به واسطه سلحشوری و جوانمردی جوانان این مرز و بوم، همه توطئه های دشمنان را خنثی و اجازه نداده که امنیت و آرامش ملت به خطر بیفتد.

وی نظام مقدس جمهوری اسلامی را قدرت مطلق منطقه به شمار آورد و اعلام کرد: دشمنان می‌پندارند با تحمیل تحریم های اقتصادی ناجوانمردانه برکشور می‌توانند مردم و دولت را به زانو درآورند؛ اما نظام باعزت و قدرتمند ایران از این تندبادهای ایادی مزدور نهراسیده و تن به ذلت نخواهد داد.

امام جمعه اراک افزود: دشمنان برنامه‌ریزی کرده بودند که با پایین آوردن قیمت نفت در مدت شش ماه جمهوری اسلامی ایران را به زانو در بیاورند؛ اما فرمان اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی مقام معظم رهبری همه نقشه های آنها را نقش برآب کرد.

وی همچنین آزاد سازی نوراحمد نیکبخت، دیپلمات ایرانی در یک عملیات پیچیده اطلاعاتی را تبریک گفت و افزود: بی‌تردید این اقدام ضربتی نشان از توانمندی‌های نیروهای امنیتی کشور دارد.

به گزارش ایکنا؛ مهدی صدیقی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نیز در این رزمایش ضمن تأکید بر بالا بردن توان رزمی نیروهای نظامی و اتظامی کشور در یگان‌های مختلف، اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران در 36 سال گذشته همواره مورد تهاجم دشمنان بوده است؛ اما با استفاده از نیروی ایمان، داشتن رهبری آگاه و فرزانه توانست در مقابل هجمه‌های سنگین دشمنان قد علم کند.

وی بیان کرد: بدون شک اگر خواستار ارتقای عزت و اقتدار هرچه بیشتر نظام در میادین بین‌المللی هستیم باید بر توان نیروهای فعال در یگان های انتظامی و نظامی بیفزاییم و در این راستا از تمامی امکانات و ظرفیت ها استفاده کنیم.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در پایان، حضور جوانان در این رزمایش را نشان از رویحه ولایتمداری آنان بیان کرد و گفت: امید است با برگزاری این رزمایش ها شاهد بالا رفتن روحیه جهادی و ایثارگری بسیجیان و دیگر اقشار مردم باشم.

یادآور می شود؛ این رزمایش با رمز«یامحمد رسول الله» برگزار شد.

captcha