فیلم «برای او» به جشنواره ملی فیلم کوتاه سما راه یافت
کد خبر: 3085206
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲
از خوزستان‌؛

فیلم «برای او» به جشنواره ملی فیلم کوتاه سما راه یافت

گروه هنر: فیلم «برای او» ساخته سیدمرتضی سبزقبا و تهیه‌کنندگی حوزه هنری خوزستان به بخش مسابقه نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه سما راه یافت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان خوزستان، بیش از 1800 اثر در بخش‌های ملی، نسل نو، مستند و فیلمنامه به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که از میان این آثار، 57 فیلم برای رقابت در بخش مسابقه فیلم‌های داستانی این جشنواره انتخاب شده‌اند.

فیلم «برای او» به نویسندگی و کارگردانی سید‌مرتضی سبزقبا، پیش از این در جشنواره‌ها و محافل سینمایی ملی و بین‌المللی به نمایش درآمده و در مجموع 14 جایزه از جشنواره‌های مختلف سینمایی دریافت کرده است.

«برای او» در مدت زمان 16 دقیقه، در حوزه هنری استان خوزستان تهیه و تولید شده است. محمد رضا صانعیان بازیگر، امیر‌علی ویسی تصویربردار، فرید دغاغله تدوینگر، هادی ساعدمحکم صدابردار و حمید نورآبادی طراح صحنه، لباس و گریم، برخی از عوامل تولید فیلم «برای او» هستند.

گفتنی است، نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه سما، 22 تا 27 فروردین با موضوع سبک زندگی ایرانی، اسلامی در سینما فلسطین تهران برگزار خواهد شد. 

captcha