مراسم تجلیل از برگزیدگان قرآنی طرح ۱۴۴۸ در تفت برگزار شد
کد خبر: 3107739
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳

مراسم تجلیل از برگزیدگان قرآنی طرح ۱۴۴۸ در تفت برگزار شد

کانون خبرنگاران نبأ/ عباسعلی سرداری: طی مراسمی در حضور فرماندار شهرستان تفت از برگزیدگان طرح قرآنی ۱۴۴۸ تجلیل به عمل آمد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) از سه بانوی تفتی با حضور فرماندار تفت تجلیل به عمل آمد.

بنابر اعلام روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفت، در این مراسم که صبح روز سه‌شنبه، 18 فروردین‌ماه در دفتر فرمانداری شهرستان تفت با حضور فرماندار شهرستان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفت، مسئول مؤسسه قرآنی آوای وحی شهر تفت برگزار شد از بانوان رضیه بقایی، محبوبه بقایی و سمیه فلاح تفتی سه قرآن‌آموز برتر شهرستان به‌عنوان برگزیدگان مسابقات سراسرای طرح قرآنی 1448 در شهرستان تفت تجلیل به عمل آمد.

فرماندار تفت در این جلسه ابتدا با خیر مقدم به میهمانان و تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) تلاش بانوان شهرستان در زمینه‌های قرآنی را شایسته دانست و از آنها درخواست کرد با تعامل با مدارس هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان را با قرآن آشنا کنند.

همچنین قرار شد جهت نصب مکان‌های مخصوص جهت تبلیغات قرآنی با شهرداری و اداره اوقاف و امور خیریه همکاری لازم توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صورت گیرد.

captcha