اجرای قریب 300 پروژه محرومیت‌زدایی در سال جاری در فارس
کد خبر: 3135420
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶
اسماعیلی عنوان کرد:

اجرای قریب 300 پروژه محرومیت‌زدایی در سال جاری در فارس

گروه اجتماعی: مسئول بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه در سال گذشته 350 پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم، گفت: برای امسال نیز قریب 300 پروژه را در این بخش اجرا خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، عبدالحمید اسماعیلی، مسئول بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس امروز، 24 فروردین در دیدار فرمانده سپاه فجر این استان با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز فارس گفت: طبق دستورات فرماندهی سپاه مبنای کار خود را اقتصاد مقاومتی و سازندگی قرار دادیم.
وی با بیان اینکه در بسیج سازندگی استان به مدل رهبری اثربخش دست یافته‌ایم،‌ افزود: مدل رهبری اثربخش یک الگوی مدیریتی است که جهت انجام کارهای خود باید از آن استفاده کنیم.
اسماعیلی به تشریح فعالیت‌های بسیج سازندگی استان پرداخت و گفت: در سال گذشته در بحث اقتصاد مقاومتی، بسیج سازندگی سپاه فجر 42 میلیارد تومان پرداخت شد که سپاه در این عرصه تنها بود و به جز چند دستگاه، نهادهای دیگر همکاری نکردند.
مسئول بسیج سازندگی فارس ابراز کرد: در سال گذشته 350 پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم و برای امسال نیز قریب 300 پروژه را در این بخش اجرا خواهیم کرد.
وی از استمرار اعزام اردوهای جهادی در سال جاری در فارس خبر داد و گفت:‌ در سال جاری 3 هزار پروژه اقتصاد مقاومتی در بخش‌های کشاورزی، خدمات و صنعت اجرا خواهیم کرد.
اسماعیلی در ادامه به تبیین انتظارات بسیج سازندگی از صدا و سیما پرداخت و افزود: انتظار داریم که با هماهنگی و همکاری بیشتر صدا و سیما بتوانیم روحیه امید، یادگیری و کارسازی انقلاب را در جامعه ترویج دهیم.

captcha