ادامه بررسی طرح حمایت از مساجد و نمازخانه‌ها در کمیسیون فرهنگی مجلس
کد خبر: 3304247
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
دستورکارهای کمیسیون‌های تخصصی خانه ملت؛

ادامه بررسی طرح حمایت از مساجد و نمازخانه‌ها در کمیسیون فرهنگی مجلس

گروه سیاسی: طرح حمایت از مدیریت، احداث، تجهیز و نوسازی مساجد و نمازخانه‌های کشور اعاده شده از سوی شورای نگهبان در کمیسیون فرهنگی مجلس بررسی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی این هفته جلسات خود را برگزار خواهند کرد که بر اساس برنامه اعلام شده، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با پس از مرور آخرین اخبار، میزبان رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خواهد بود تا برنامه‌های آتی این کمیته را استماع کند.

طرح الزام دولت به حفظ دستاوردها و حقوق هسته‌ای ملت ایران نیز در این کمیسیون بررسی می‌شود.

وزیر امور خارجه کشورمان نیز برای پاسخگویی به سؤالات برخی از نمایندگان راهی این کمیسیون خواهد شد.

انتخاب دو نفر از نمایندگان به عنوان ناظر در هیئت امنای کتاب‌خانه‌های عمومی کشور و گزارش مسئولان دیوان محاسبات در مورد عملکرد دستگاه‌های فرهنگی نیز در دستور کار کمیسیون فرهنگی قرار دارد.

طرح حمایت از مدیریت، احداث، تجهیز و نوسازی مساجد و نمازخانه‌های کشور اعاده شده از سوی شورای نگهبان نیز در این کمیسیون بررسی خواهد شد.

اعضای کمیسیون اقتصادی نیز با فرماندهی و معاونان پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) نشست مشترکی خواهند داشت.

مسئولان سازمان انرژی اتمی و وزارت امور خارجه نیز با حضور در جلسه کمیسیون انرژی گزارشی از روند مذاکرات هسته‌ای ارائه می‌کنند.
بررسی تحقیق و تفحص جمعی از نمایندگان از سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی و بازداشتگاه‌ها، جلسه مشترک با حضور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی و همچنین جلسه مشترک با مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز در دستور کار کمیسیون قضائی ـ حقوقی قرار دارد.

captcha