اعطای یک هزار گواهینامه پایان دوره آموزشی ویژه اقشار تأثیرگذار
کد خبر: 3304436
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸

اعطای یک هزار گواهینامه پایان دوره آموزشی ویژه اقشار تأثیرگذار

گروه اجتماعی: معاون امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: یک هزار گواهینامه دوره‌های آموزشی ویژه اقشارتأثیرگذار به شرکت‌‌کنندگان اعطا شد.

حجت‌الاسلام علی رستمی، معاون امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: این گواهینامه‌ها ویژه شرکت‌کنندگانی بود که در دوره‌های آموزشی این اداره کل شرکت کردند.
وی با اشاره به اینکه گواهینامه‌های آموزشی ویژه مربیان مهدکودک، خبرنگاران و سایر اقشار تأثیرگذار استان کردستان بوده است، عنوان کرد: کارگاه پیشگیری از اعتیاد، برگزاری دوره آموزشی نقش رسانه در جهان امروز و آموزش مربیان مهد کودک از جمله عناوین این کارگاه‌های آموزشی بود ه است.
معاون امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزاری دوره‏‌های آموزشی زمینه‏ ساز فضای سالم برای انتقال تجارب اساتید و ایجاد توجه بیشتر به اقشار تاثیرگذار به صیانت از اهداف شهروندان را از اهداف برگزاری این دوره‏ها اعلام کرد.
وی ایجاد زمینه مناسب برای رشد و اعتلای توان علمی گروه‌‏های هدف در راستای احیا و توسعه بیشتر را نیز از اهداف دیگر برگزاری کارگاه‏‌های آموزشی دانست.

captcha