آزادسازی خرمشهر تجلی ایمان بر قدرت نظامی بود
کد خبر: 3307109
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴

آزادسازی خرمشهر تجلی ایمان بر قدرت نظامی بود

گروه سیاسی: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس سرنوشت جنگ را تغییر داد، افزود: آزادسازی خرمشهر تجلی عینی اقتدار و قدرت نفوذ ایمان و ارزش‌های الهی بر قدرت نظامی بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، سیدموسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز، سوم خرداد در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و بسیجیان دلاور استان و گرامیداشت آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: نقش سپاه در محرومیت‌زدایی و اجرای پروژه‌های عمرانی بزرگ که حتی بسیاری از کشورهای خارجی نیز توان ساخت و انجام آنها را نداشتند و سیاست‌ها و راهبردهای فرهنگی و اجتماعی بر هیچ کس پوشیده نیست.
وی با بیان اینکه فتح خرمشهر و عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس سرنوشت جنگ را تغییر و تمام مبادلات و خیال خام حاکم فاسد بغداد را به هم زد، افزود: عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر تجلی عینی اقتدار و قدرت نفوذ ایمان و ارزش‌های الهی بر قدرت نظامی بود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ایران اسلامی امروزه به پشتوانه سپاه و بسیج مسیر عزتمندانه و تعالی روزافزون خود را با قدرت طی می‌کند، اضافه کرد: تشکیل سپاه پاسداران از مهمترین، مقدس‌ترین و با ارج‌ترین این نهادها بود.
بنا بر این گزارش، همچنین، یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با بیان اینکه در آن برهه حساس رزمندگان سرافراز ایران اسلامی با سلاح ایمان و روحیه شهادت طلبی خرمشهر را آزاد کردند، بیان کرد: یادآوری این رویداد مهم و بزرگداشت چنین حماسه‌ای به معنای این است که گذشته را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
یادآور می‌شود، در پایان از 21 خانواده شهید و جانباز تجلیل شد.

captcha