برپایی نمایشگاه قرآن و عترت قم در فضایی متفاوت از گذشته
کد خبر: 3310151
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
معاون فرهنگی ارشاد قم خبر داد:

برپایی نمایشگاه قرآن و عترت قم در فضایی متفاوت از گذشته

گروه هنر: معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به نزدیک شدن نیمه شعبان و قرارگرفتن در آستانه ماه رمضان از برپایی نمایشگاه قرآن و عترت در فضایی متفاوت از سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم، حامد حجتی در دهمین جلسه کمیته فرهنگی کارگروه فرهنگی اجتماعی شورای برنامه ریزی استان با محوریت طرح‌ها و برنامه‌های نیمه شعبان در سالن جلسات این اداره کل، کمبود جدی اعتبارات در سطح کشور را مورد توجه قرار داد و افزود: با این حال همچنان امیدوار هستیم حمایت مالی از طرح‌های این کمیته به شکل مطلوب صورت بگیرد.

وی با اشاره به نزدیک شدن نیمه شعبان، قم را محور حضور عاشقان و زائران امام عصر(عج) عنوان کرد و گفت: اتفاقات و برنامه‌های این ایام در قم همواره متفاوت دیده شده است.

معاون فرهنگی هنری ارشاد قم برگزاری این جلسه را با هدف اطلاع از فعالیت‌ها و برنامه‌های دستگاه‌ها در ایام نیمه شعبان، بزرگداشت حضرت امام(ره) و همچنین 15 خرداد عنوان کرد و ابراز داشت: با مطلع شدن از برنامه های یکدیگر می توانیم با همکاری و هم‌افزایی طرح‌های این ایام را باشکوه تر برگزار کنیم.

حجتی همچنین از برپایی نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت قم در ماه مبارک رمضان خبر داد و اضافه کرد: این نمایشگاه در فضایی باز و به شکلی متفاوت از سال‌های گذشته برپا می شود که همکاری دیگر دستگاه‌های استان برای هرچه مطلوب‌تر برگزار شدن این نمایشگاه را می‌طلبد.

در ادامه این جلسه، اعضای کمیته به بیان برنامه‌های مد نظر دستگاه مربوطه در ایام نیمه شعبان پرداختند و در پایان نیز مقرر شد اعضا برنامه خود برای ماه مبارک رمضان را به دبیرخانه کمیته ارسال کنند.

captcha